Як подати заяву на пільги з оплати комунальних послуг онлайн

post-img

3 хв читати

Мінсоцполітики роз’яснило, як скористатись можливістю подати документи для оформлення пільг на житлово-комунальні послуги онлайн.

Це можна зробити через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/).

Перед тим, як подавати заяву, треба підготувати скановані копії необхідних документів.

Далі діємо наступним чином:

Заходимо на портал та авторизуємось за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Якщо ще не маєте його, тут можна дізнатись, як отримати https://diia.gov.ua/faq/1

В особистому кабінеті на панелі зліва в розділі «Комунікації з ПФУ» обираємо опцію «Заява на житлову субсидію чи пільгу».

Надаємо згоду на дистанційне інформування та натискаємо кнопку «Продовжити».

У спливаючому вікні «Заяви на житлову субсидію чи пільгу» обираємо розділ, який потрібний для призначення пільги.

Якщо дані про вас як про пільговика не внесено до Реєстру осіб, що мають на пільги, то обираємо опцію «Заява про внесення відомостей до Реєстру осіб, які мають право на пільги».

Якщо ж інформація вже наявна в Реєстрі, то заходимо в розділ «Заява про надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу» (далі – див. п. 9 цього Алгоритму).

Зайшовши у розділ «Заява про внесення відомостей до Реєстру осіб, які мають на пільги», заповнюємо електронну форму: у ній треба зазначити персональні та адресні дані, інформацію про місце фактичного проживання та реєстрації, внести дані документів, що надають право на пільги.

Додаємо до заяви підготовлені скан-копії документів.

Надаємо згоду на передачу та обробку персональних даних та натискаємо «Сформувати заяву» (кнопка в кінці онлайн-форми).

Перевіряємо дані сформованої заяви та надсилаємо до Пенсійного фонду.

Зайшовши у розділ «Заява про надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу», крім загальних даних, зазначаємо реквізити документа, що посвідчує особу, вносимо адресні дані та зазначаємо інформацію про пільги (категорію пільговика, вид призначення, бажану дату призначення пільги), а також дані щодо виплати пільги (бажаєте отримувати через пошту чи банк).

Додаємо відомості про житлово-комунальні послуги, дані про домогосподарство, членів домогосподарства, інформацію про доходи-витрати членів домогосподарства.

Далі повторюємо всі дії, як при подачі заяви про внесення відомостей до Реєстру осіб, які мають право на пільги (з п. 7 цього Алгоритму дій): надаємо згоду на передачу та обробку персональних даних, натискаємо «Сформувати заяву», перевіряємо правильність заповнення сформованого документа та надсилаємо заяву до ПФУ.

Результат призначення пільги також можна буде побачити у своєму особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг ПФУ.

Без автора