Е-кабінет платника: доступне листування та отримання кореспонденції від податкової

post-img

2 хв читати

Серед функціональних можливостей Електронного кабінету платника податків – здійснення листування в електронному вигляді та отримання кореспонденції від податкової служби.

Відповідно до статті 421 ПКУ, Е-кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених ПКУ та іншими законами, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, зокрема отримання будь-якого документа, що стосується такого платника податків та має бути виданий йому контролюючим органом згідно із законодавством України.

Листування через Е-кабінет створює умови для оперативної та зручної взаємодії платників податків із контролюючими органами. Переваги:

– відсутність паперових документів,
– своєчасне отримання повідомлень, вимог, рішень та іншої офіційної кореспонденції,
– Push-повідомлення на електронну пошту про надходження документу в Електронний кабінет,
– постійний доступ в Е-кабінеті до архіву листування з податковою.

Листування контролюючих органів з платниками податків здійснюється в електронній формі за умови подання платником Заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет.

Завдяки оновленому функціоналу Е-кабінету зробити це стало ще простіше:

  • увійдіть до приватної частини Е-кабінету,
  • у меню «Налаштування» оберіть вкладку «Бажання листування з податковою»,
  • натисніть «Бажаю отримувати документи» та вкажіть електронну адресу, на яку бажаєте отримувати повідомлення про надходження документів в Е-кабінет,
  • підпишіть КЕП та надішліть.

Листування контролюючих органів з платниками податків, які подали зазначену Заяву, здійснюється в електронній формі шляхом надіслання документа в Е-кабінет з одночасним надісланням платнику податків на його електронну адресу (адреси) інформації про вид документа, дату та час його надіслання.

За матеріалами ДПС

Без автора