Е-нотаріат: затверджено Положення про Єдиний реєстр довіреностей

post-img

2 хв читати

Кабінет Міністрів України прийняв постанову, якою затверджено Положення про Єдиний реєстр довіреностей, який є складовою Єдиної державної електронної системи е-нотаріату.

Прийнятою постановою визначено організаційні та процедурні засади функціонування Єдиного реєстру довіреностей, зокрема:

– порядок реєстрації довіреностей, їх дублікатів та припинення дії у Реєстрі;

– механізм перевірки реєстратором дійсності довіреностей та їх дублікатів;

– правила формування витягів про реєстрацію та витягів з цього Реєстру;

– порядок надання реєстраторами інформації з Реєстру та доступу до неї користувачами.

Держателем Реєстру визначено Мін’юст, який вживає організаційних заходів, пов’язаних із забезпеченням ведення та функціонування Реєстру та здійснює його нормативно-правове забезпечення.

Нотаріус як реєстратор вносить до Системи е-нотаріату відомості про довіреності та їх дублікати, а також завантажує їх скановані копії.

Це забезпечує можливість будь-якій заінтересованій особі перевірити нотаріальний документ шляхом сканування QR-коду. Після сканування на електронному пристрої через мобільний застосунок Порталу «Дія» відображатиметься інформація про наявність або відсутність відповідного документа в Системі е-нотаріату.

За наявності згоди хоча б однієї особи, зазначеної в нотаріальному документі, можна буде отримати його електронну копію.

Без автора