Також повідомляється що «Укрзалізниця» уклала контракт на нову партію рейок для ремонту колій
/ 24 Листопада 2025 16:43
3 хв читати
АТ «Укрзалізниця» підписало нову угоду з австрійською компанією Voestalpine Rail Technology GmbH на постачання 10 тис. тонн рейок, що дозволить відремонтувати ще 80 км залізничних колій.
Про це повідомило Міністерство розвитку громад та територій.
Поставка фінансується ЄБРР у межах проєкту «Надзвичайна підтримка української залізниці». З урахуванням цієї угоди загальний обсяг законтрактованих рейок сягне 46 тис. тонн, що дасть можливість збудувати та відремонтувати 358 км колій. Значна частина коштів зекономлена завдяки конкурентним тендерам із пониженою очікуваною ціною.
Нова партія рейок почне надходити після завершення основних поставок — орієнтовно з травня 2026 року. В УЗ наголошують, що додаткові матеріали дозволять пришвидшити капремонти, підвищити швидкість руху поїздів та збільшити пропускну спроможність мережі.
Раніше, у травні цього року, «Укрзалізниця» вже отримала 1,4 тис. тонн рейок виробництва Voestalpine Rail Technology GmbH у межах спільного проєкту з ЄБРР.
Також раніше змі повідомляли що «Укрзалізниця» вивчає можливість запровадження динамічного ціноутворення на пасажирські квитки, що може призвести до подорожчання окремих категорій місць.
Про це в інтерв’ю «Главкому» розповів член наглядової ради компанії Сергій Лещенко, передає видання.
За його словами, йдеться про модель, коли вартість квитка зростає залежно від часу купівлі: чим ближче до відправлення поїзда — тим вища ціна. Розглядається варіант застосування спеціального коефіцієнта подорожчання, однак базова вартість залишатиметься незмінною. Остаточного рішення наразі немає.
Лещенко уточнив, що зміни стосуватимуться винятково квитків СВ та першого класу. Усі інші класи залишаться за діючими тарифами.
Він також нагадав, що «Укрзалізниця» продовжує модернізацію рухомого складу та покращує сервіс, а серед вагонів компанії є унікальні салон-вагони, які використовували міжнародні лідери під час поїздок до Києва — зокрема «салон Байдена» та «салон Макрона». Такі вагони доступні й для приватного замовлення.
Без автора