Оновлення порядку повідомлення про новий електронний підпис: податкова нагадує правила

post-img

3 хв читати

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує платників про актуальний порядок подання повідомлення щодо отримання нового кваліфікованого або удосконаленого електронного підпису.

Платник, який отримав новий КЕП/УЕП, має надіслати Повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого або удосконаленого електронного підпису. Для цього використовуються форми:

  • J13911(04) — для юридичних осіб;
  • F13911(04) — для фізичних осіб.

У табличну частину вноситься інформація про новий сертифікат відкритого ключа. Документ необхідно підписати у визначеній послідовності:

  1. новим КЕП/УЕП, який додається до повідомлення;
  2. чинним КЕП/УЕП, яким платник здійснює електронний документообіг (СЕД).

Податкова звертає увагу:
якщо строк дії старого підпису закінчився або його скасовано, подавати повідомлення не потрібно. У такому випадку електронний документообіг із контролюючим органом переривається автоматично. Платник відновлює статус учасника СЕД після надсилання першого електронного документа з новим КЕП/УЕП.

Таким чином, після отримання нового електронного підпису платник має подати повідомлення, підписавши його спочатку новим, а потім чинним КЕП/УЕП.

Без автора