ДПС розширила канали комунікації: де платники можуть отримати консультації та допомогу
/ 1 Грудня 2025 12:18
3 хв читати
Державна податкова служба нагадала про всі доступні платникам майданчики для підтримки та комунікації — від центрів обслуговування до спеціалізованих «гарячих ліній».
Центри обслуговування платників
По Україні працює 369 пунктів обслуговування, з них 267 — повноцінні ЦОПи. Тут можна отримати 87 адміністративних послуг незалежно від податкової адреси.
Для людей із порушеннями слуху доступний переклад жестовою мовою.
Щоб уникнути черг, всі охочі можуть записатися онлайн до електронної черги.
Офіси податкових консультантів
У 20 регіонах відкриті офіси, де бізнес, ФОПи та громадяни можуть отримати фахові консультації з оподаткування, електронної звітності, податкових спорів, обігу підакцизних товарів, боргів та інших питань.
Контакт-центр ДПС
Гаряча лінія доступна для швидких довідок, консультацій та запису в електронну чергу. Дзвінки приймають щодня з 08:00 до 19:00 (п’ятниця — до 18:00).
З-за кордону також можна телефонувати на міжнародні номери. Доступний і чат у Viber.
Комунікаційна податкова платформа
Механізм для комунікації бізнес-асоціацій і громадських організацій із ДПС. Платформа дозволяє отримувати професійні консультації та опрацьовувати індивідуальні кейси.
«Гарячі лінії» ДПС
Окремі лінії працюють для консультацій платників, а також для мобілізованих ФОПів та ветеранів. Це дає змогу отримати допомогу без особистого візиту.
Без автора