“Ми бачимо, що наша допомога потрібна, тому продовжуємо масштабуватися”, – Максим Дзісь
/ 20 Жовтня 2025 11:09

3 хв читати
Засновник і генеральний директор мережі юридичних компаній «Центр правової допомоги»
Пане Максиме, як виникла ідея створення «Центру правової допомоги»?
Першочерговою ідеєю було забезпечити юристів та адвокатів роботою. Коли ми відкривали перший офіс у Києві, в нас було лише кілька адвокатів, максимально ерудованих, із великим бажанням допомагати людям, але їх вміння потрібно було спрямувати в систему, допомогти їм з клієнтами та загальною організацією роботи. Саме цю нішу я й вирішив закрити. Так ми працюємо вже понад 6 років.
Скільки співробітників сьогодні налічує компанія?
На сьогоднішній день близько 300 людей співпрацює із системою «Центру правової допомоги», і зростання триває. Ми бачимо, що наша допомога потрібна, тому продовжуємо масштабуватися.
В яких містах розміщені офіси компанії?
Зараз ми виросли до мережі з 13 офісів у 10 регіонах України, серед яких Київ, Харків, Дніпро, Івано-Франківськ, Львів, Чернівці, Черкаси, Вінниця, Одеса та Тернопіль. Наш шлях був непростим, але попри всі труднощі, для нас найважливіше – залишатись вірними своїй місії та продовжувати допомагати людям.
Чим керуєтеся при відборі кадрів?
Орієнтуємось на мотивацію та бажання працювати (не тільки на теоретичні знання). Ми без упереджень наймаємо працівників: будь-якого віку та статусу, і військових, і людей з інвалідністю, якщо вони мають можливість та мотивацію.
Спочатку при прийомі на роботу проводиться тестування базових знань, знайомство з методичними матеріалами, адаптація, ведення під керівництвом перші місяці. Досвід також має значення: у команді є фахівці з 20–30 роками практики, а поруч — колеги з меншим, але вже сформованим професійним досвідом. Такий баланс дозволяє поєднувати глибокі знання з новим підходом та свіжим поглядом.
Якими принципами Ви керуєтеся як лідер?
Людяність і якість комунікації — важливо, щоб люди відчували підтримку.
Відкритість, чесність, відповідальність. Навчання та розвиток для кожного.
Соціальна місія — це не просто бізнес, а допомога людям, особливо під час війни.
Вірність принципу «Віддай — і воно повернеться» в контексті безкоштовної консультації, інвестиції в людей.
Основною концепцією Центру є надання безкоштовних юридичних консультацій? Розкажіть, як це працює.
Так. Основна концепція — перша консультація безкоштовна для кожного, хто звертається. Клієнт отримує розуміння своєї проблеми та можливі шляхи її вирішення.
Далі робота організована так:
– онлайн‑відділ, що спілкується телефоном, приймає звернення;
– спеціаліст первинного прийому проводить аналіз ситуації під час безкоштовної консультації;
– якщо в клієнта є бажання продовжити співпрацю, укладається договір, і до справи долучається фахівець, який супроводжує справу далі.
Це дозволяє ефективно використовувати ресурси, а клієнти не витрачають час даремно.
Скільки в середньому опрацьовуєте звернень на місяць?
Наразі Центр правової допомоги опрацьовує більше 5 тисяч звернень кожного місяця.
Центр працює 24/7. Вночі часто звертаються клієнти?
Ми надаємо безкоштовні консультації 24/7. Звісно, вночі звернень менше — більшість людей воліють зачекати до ранку, але наші фахівці все одно залишаються на зв’язку. Навіть після 21:00 ми готові надати консультацію телефоном або в чаті. Ми прагнемо, щоб кожен, хто потребує допомоги, отримав своєчасний зворотний зв’язок.
З якими проблемами сьогодні найчастіше звертаються до Центру?
До початку повномасштабного вторгнення більшість звернень стосувалися сімейного права — розлучення, стягнення аліментів, розподіл майна (15–20 %), фінансових питань — проблемні заборгованості, кредити, виконавчі провадження (приблизно стільки ж), а також кримінального права (близько 10 %). Частину становили спадкові, адміністративні та інші справи.
Нині ситуація суттєво змінилася: близько 35 % звернень пов’язані з питаннями військового права — грошове забезпечення та виплати, порядок надання відпусток, пільги, звільнення зі служби, статус УБД та інші аспекти, що стосуються військовослужбовців та членів їхніх родин.
Розкажіть про волонтерську діяльність «Центру правової допомоги».
З перших днів повномасштабного вторгнення ми регулярно інвестуємо в перемогу — приблизно 300‑400 тисяч гривень щомісяця. Ці кошти спрямовуються на допомогу підрозділам, у більшості з яких служать працівники «Центру правової допомоги», які захищають нашу державу. Також ми регулярно комунікуємо із 2-м механізованим батальйоном 3‑ї окремої штурмової бригади, спецпідрозділом «Кракен», 5-ю штурмовою бригадою, 3-ю бригадою оперативного призначення НГУ «Спартан» та іншими військовими частинами, звідки надходять офіційні запити на адресу компанії.
Волонтерська діяльність для нас є надзвичайно важливою. Кожен керівник офісів «Центру правової допомоги» є соціально відповідальним і має повний карт-бланш на допомогу тим чи іншим підрозділам без погодження зі мною.
Які нагороди та відзнаки має компанія?
За роки праці ми здобули багато нагород та відзнак, які підтверджують професіоналізм та відданість клієнтам.
В 2023 році наші юристи були нагородженні статусом-званням «Золоті руки 2023», а також компанія отримала відзнаку «Вибір країни 2023».
Центр правової допомоги удостоєно почесної нагороди «Знак Якості 2024» від національного рейтингу підприємств Всеукраїнського конкурсу «Знак Якості Україна» у номінації «Якість, Мужність та Патріотизм» як найкраща юридична компанія України 2024 року, від ГО «Знак Якості Україна».
Центр правової допомоги є членом громадської спілки «Спілка українських підприємців» (свідоцтво № 00984).
За надання всебічної допомоги під час збройної агресії російської федерації проти України, плідну співпрацю зі Збройними Силами України, патріотизм та активну громадянську позицію Центр правової допомоги нагороджено медаллю «За сприяння Збройним Силам України», а також почесним званням «Лицар Вітчизни».
Велику кількість подяк Центр правової допомоги отримує за участь в благодійних заходах та ініціативах, а також від Збройних сил України за активну участь у наближенні до перемоги:
– Подяка від командування військової частини А4804 за підтримку та надання благодійної допомоги;
– Подяка від командування військової частини А4790 за патріотизм, безкорисливу допомогу та співробітництво;
– Подяка від Окремого загону спеціального призначення «Любарт» за неоціненний вклад в розвиток ОЗСП «Любарт», за сприянні розвитку матеріальної та теоретичної бази її діяльності та всесторонню підтримку забезпечення бійців ОЗСП «Любарт»;
– Подяка ТОВ «Центр правової допомоги»
(у м. Харків) від командування військової частини А7041 за злагоджені, рішучі та патріотичні дії у допомозі в боротьбі по відсічі збройної агресії рф;
– Подяка від командування військової частини А4804 за особисту активність та відданість, підтримку, стійку громадську позицію, невичерпний оптимізм та наполегливість;
– Подяка від командування 3-ї штурмової бригади за вагомий внесок у підвищення боєздатності 3-ї окремої штурмової бригади та майбутню перемогу України у війні за незалежність та інші.
Які плани маєте на майбутнє?
На початку цього року в мене була ідея масштабуватись на міжнародний ринок. На найближчі три роки стоїть задача повернутись до цього питання і все-таки реалізувати такий задум. На даний момент, проаналізувавши всі нюанси, я зрозумів, що краще сфокусуватись на території України. Ми прагнемо відкривати більше філій по всій країні, адаптуватись до умов, які постійно змінюються через війну.