“Ми гарантуємо, що юрист, який взявся за роботу – виконає обіцяну роботу”, – засновник Юридичного маркетплейсу КОНСУЛЬТАНТ

post-img

3 хв читати

Пане Андрію, Ви є засновником Юридичного маркетплейсу КОНСУЛЬТАНТ — онлайн-платформи у сфері юридичних послуг. За версією HiiL Inovative Justice Chalenge 2021 Ukraine — це кращий юридичний стартап України. Ви стали першим національним сервісом такого типу, першими інтегрували ШІ (Chat GPT) та не просто інформуєте про юридичні проблеми з відкритих даних, а вирішуєте їх «під ключ». Як виникла ідея створення такого продукту та з чого все починалося?

Ідея створення КОНСУЛЬТАНТ з’явилася у 2020 році, коли я почав шукати рішення для оптимізації юридичних послуг. Моя юридична компанія вже мала великий досвід роботи з клієнтами, але під час пандемії стало зрозуміло, що ринок потребує доступнішого рішення. Онлайн-платформи стали способом зробити юридичні послуги доступнішими для широкого кола користувачів. Інтеграція штучного інтелекту, як, наприклад, ChatGPT, дозволила вирішувати завдання клієнтів не лише пропонуючи повне вирішення їхніх юридичних проблем, але й через консультації прямо в самому додатку.

 Скільки на сьогодні зареєстрованих юристів та користувачів у мобільному застосунку КОНСУЛЬТАНТ?

Наразі у системі зареєстровано понад 2000 юристів. Кількість користувачів постійно зростає, особливо після запуску наших послуг за кордоном. У середньому мобільний застосунок активно використовують десятки тисяч клієнтів, які шукають швидкі та доступні юридичні рішення.

Розкажіть про категорії доступних послуг та рішень для складних ситуацій, які пропонує сервіс.

Ми пропонуємо повний спектр юридичних послуг у 18 основних практиках: від сімейного права і спадкових справ до міграційного та корпоративного права. Інновацією можу назвати не якусь конкретну послугу, а сам процес виконання роботи: ми намагаємось якомога більше спростити процес комунікації та старту роботи над необхідною послугою, що надає клієнтам можливість отримати допомогу юриста у будь-якій ситуації.

Як відбувається оформлення замовлення та вибір консультанта?

Клієнт може оформити замовлення через наш мобільний додаток або вебсайт. Після заповнення заявки менеджер підбирає відповідного фахівця на основі його досвіду і рейтингу. Також користувачі можуть самостійно обирати юриста, виходячи з їхнього профілю та відгуків від інших клієнтів.

Чи відрізняються ціни за ваші послуги від середньоринкових?

Ми прагнемо зробити юридичні послуги доступними, тому ціни на наші послуги конкурентоспроможні. У той же час, ми гарантуємо високу якість обслуговування. Для нас важливо, щоб клієнт отримав не лише доступну, але й професійну допомогу. Ми гарантуємо, що юрист, який взявся за роботу – виконає обіцяну роботу. У разі невиконання ми надамо іншого спеціаліста.

Як перевіряєте фахівців, які реєструються на сервісі?

Ми ретельно перевіряємо кожного юриста, який хоче приєднатися до нашої платформи. Це включає перевірку документів, досвіду роботи, репутації та наявності будь-яких судових рішень щодо їхньої діяльності. Кожен юрист та адвокат, заповнюючи реєстраційну форму, бронює вільний час з керівником відділу по роботі з юристами, щоб провести зум-співбесіду задля підтвердження статусу кваліфікованого юриста. Ми впевнені, що працюємо тільки з перевіреними професіоналами.

Як формується рейтинг юристів КОНСУЛЬТАНТА?

Рейтинг формується на основі відгуків клієнтів, якості виконаних завдань, часу на виконання і загальної задоволеності клієнтів. Така система дозволяє забезпечити прозорість і справедливість у виборі юристів.

Чимало подібних сервісів несуть для клієнтів фінансові ризики, пов’язані із невиконанням або неякісним виконанням завдань виконавцями. Ви убезпечуєте своїх замовників від таких ризиків?

Ми гарантуємо якість послуг, що надаються через нашу платформу. У разі виникнення проблем клієнт може звернутися до нашої служби підтримки, яка розгляне скаргу і забезпечить вирішення ситуації. Для нас важливо підтримувати високі стандарти обслуговування і мінімізувати ризики для клієнтів. Ми гарантуємо повернення коштів у випадку, якщо жоден з наших юристів не зможе виконати роботу, адже отримання коштів проводиться лише після закінчення роботи.

Чи надає сервіс консультації pro bono?

Так, у нас є практика надання безкоштовних консультацій у рамках певних соціальних програм. Ми розуміємо важливість доступу до правосуддя для всіх верств населення і надаємо допомогу тим, хто цього найбільше потребує. Кожен потребуючий цього українець має можливість її отримати за лінком у наших соцмережах.

Нещодавно ваш юридичний маркетплейс приєднався до Diia.City United. Що спонукало до такого рішення?

Приєднання до Diia.City дозволяє нам отримати доступ до нових технологічних рішень та співпрацювати з іншими провідними IT-компаніями. Це також сприяє більшому впровадженню інновацій у нашу діяльність і допомагає розширювати можливості для наших клієнтів.

З якими викликами сьогодні стикається впровадження LegalTech послуг в Україні?

Основні виклики — це правова невизначеність щодо нових технологій, а також низька цифрова грамотність серед частини населення. Проте ми активно працюємо над тим, щоб долати ці бар’єри, пропонуючи зручні та зрозумілі сервіси для всіх.
Вирішуємо одразу дві проблеми:
1) юристи мають низьку технологічну інформативність, а технологічні сервіси не гарантують дохід;
2) клієнти мають страх через відсутність гарантій виконання їх замовлення та складність освоювання технологій сайту.

Зараз КОНСУЛЬТАНТ працює також в Польщі, Великій Британії та починає свою діяльність на ринку США. Чи плануєте вихід на інші ринки?

Так, ми активно розглядаємо можливість виходу на інші європейські ринки. Наша мета — стати провідним постачальником юридичних послуг не лише в Україні, але й за її межами, пропонуючи клієнтам за кордоном надійні та зручні рішення. Наша модель роботи дуже легко масштабується. Ми зрозуміли це на досвіді країн, в яких вже функціонуємо. В цьому році ми будемо розширюватись на дуже велику кількість країн, головна ціль – США.

Андрій ПРИХОДЬКО, 

засновник Юридичного маркетплейсу КОНСУЛЬТАНТ