VIDI – сімейна компанія, побудована на принципах любові до Батьківщини та прагнення до успіху
/ 29 Грудня 13:29
3 хв читати
Віталію, чому VIDI побудована саме як сімейна компанія та має у своїй основі серйозне ідеологічне підґрунтя?
Відповідаючи на це питання, перш за все, хочу низько вклонитися та подякувати своїм батькам. Адже ми з братом Олегом зростали в атмосфері сім‘ї, де панувала любов, злагода і достаток. При цьому батьки змалку прищепили нам почуття любові до Батьківщини та батьків, любов до праці як єдиного способу заробітку, людської скромності, поваги до гідності – власної та інших людей. Батьки вчили нас виключати заздрощі щодо людей навкруги, але при цьому прагнути бути лідерами. Мама говорила: «Хай люди мають, а у нас має бути краще».
Якщо додати до цих речей наступність поколінь від батьків до дітей та поважне ставленні до жінки як берегині роду – це і будуть головні сімейні цінності нашої родини. Ми їх виписували кілька років, графічно усі вони відображені у сімейному гербі Джуринських та його описі. Цим постулатам ми слідуємо і в сім‘ї, і в бізнесі, і в суспільстві.
Щодо форми сімейного бізнесу – тут усе просто. Для Джуринських сім’я – це оберіг від зради, підступності, самотності, це почуття душевної гармонії, почуття захищеності, почуття впевненості у завтрашньому дні. Ми розуміємо, що усі життєві цінності, чесноти людської душі виховуються саме у сім’ї. Але сама по собі дружною родина точно не буде. Потрібно добре попрацювати, аби вона стала такою. Багато думаючи над цим, вирішив, що правильніше об’єднувати її навколо труднощів, навколо роботи. Як не дивно, але сімейний бізнес для мене став ідеальною моделлю згуртувати і сім‘ю, і нашу родину.
Моїм найкращим діловим партнером є мій брат Олег, який усе своє трудове життя, з 2002 року, працює зі мною пліч-о-пліч. Мій соратник – це мій син Олександр, який в компанії з 2008 року. На одному з підприємств групи працює старший син Олега Віталій. Робота за фахом у нашій групі знайдеться для усіх членів нашої родини, хто хоче працювати. До цього спонукає наш сімейний девіз – «Мрій! Трудись! Досягай!»
Ваш син має значні успіхи у сімейному бізнесі. Як вам вдається на практиці слідувати постулату спадкоємності поколінь?
Мені дуже приємно, що ми з сином успішно втілюємо у життя цей постулат – він полягає у тому, що батьки і діти разом крізь життя несуть сімейні цінності, разом працюють, а одвічна проблема конфлікту батьків та дітей у нас вирішується за допомогою любові та взаємної поваги.
Я хочу, щоб сімейна справа перейшла до рук наших дітей та онуків, і при цьому щоб сімейний бізнес розвивався та процвітав. Однак, ми знаємо про іншу тенденцією у бізнесі. Згідно з інформацією Міжнародної фінансової корпорації (IFC), сімейні компанії – найпоширеніша форма організації бізнесу в світі, проте приблизно 90% таких компаній не виживають після переходу у власність до представників третього покоління сім‘ї. Причина – недостатня підготовка молодших поколінь до вимог бізнесу, що зростає. Тому свого часу ми вирішили: перш ніж VIDI перейде в управління наступних поколінь Джуринських, вони мають бездоганно вивчити сімейну справу.
Щодо Олександра – ми реалізували план щодо його освіти, це потужний сплав юридичної та економічної спеціальностей, він кандидат юридичних наук. Роботу в VIDI він починав на рядових посадах юрисконсульта, спеціалістів у продажах, сервісі, страховій компанії тощо. Так було передбачено семирічною програмою його адаптації і вивчення тонкощів бізнесу зсередини – він мав розуміти, як на практиці побудована робота на усіх напрямах. Коли виникла потреба, він спершу став менеджером проектів у нашому девелопменті, а потім і очолив його. І досить успішно.
Під його управлінням споруджено автоцентр Volvo Car – Київ Аеропорт, який, на думку виконавчого директора Volvo Cars Group Хесуса Фернандеса де Меси, «є найзатишнішим серед автоцентрів Volvo у Європі». Олександр керував спорудженням автоцентру Jaguar Land Rover Київ Захід, на відкриття якого у 2018 році приїздив особисто доктор Ральф Шпет, СЕО виробника Jaguar Land Rover. Замість передбачених графіком півгодини на процедуру відкриття автоцентру доктор Шпет пробув на відкритті до останнього клієнта…
Скажу чесно – не тільки Олександр у мене вчиться. Я у нього теж. До прикладу, нещодавно під впливом його поради та слів про необхідність змінюватися, відповідати вимогам часу, я з‘явився у соціальних мережах. Клопоту, звісно, додалося, але ми з ним разом тепер йдемо в ногу з часом.
Які були передвоєнні очікування у Вашому бізнесі, з чим команда VIDI входили в 2022 рік?
Почну з більш раннього періоду, ніж 2022-й. Є кілька ключових речей, які дозволили нам зробити VIDI такою, якою вона є зараз.
Перший – це період 2005-2006 років, саме тоді ми прийняли рішення, що основною діяльністю групи буде авторітейл. Перебуваючи у дюссельдорфському автомістечку Kroymans Automeile, ми «підглянули» той варіант, у який повірили в умовах нашої країни. Воно й стало прототипом наших ключових локацій – VIDI Кільцева та VIDI Аеропорт.
Приїхавши з Дюссельдорфа, ми провели стратегічну сесію і визначили для себе план. Дніпро розділяє Київ на дві частини – правобережну та лівобережну. Усі кияни та гості міста знають, як складно перебратися через мости. Але кожен з наших потенційних клієнтів мінімум раз на рік потрапляє в аеропорти – коли летять у відпустку, відрядження. То ж тоді ми собі окреслили план: маємо землю в двох локаціях біля аеропортів Києва, будуємо один біля одного конгломерат автосалонів фасадом до великої магістралі – отримуємо точки колосального притягнення автовласників та тих, хто мріє ними стати, купивши автомобіль. І через те, що вони поряд один з одним, економимо на витратах. Цей план реалізовується і понині.
З 2016 року ми впроваджуємо технології електронного маркетингу та здійснюємо тотальний реінжиніринг і діджиталізацію усіх внутрішніх процесів. Як наслідок, скорочується доля непродуктивних витрат, управління процесами можна здійснювати онлайн. У 2018 році VIDI здійснила ребрендинг, напрацювала нові візію, місію та корпоративні гасла. Час підказав, що компанії необхідно позиціонувати себе експертом з вирішення будь-яких питань, пов’язаних із автотранспортом.
Навіть якщо клієнт тільки щось чув про автомобіль, потрібно не тільки знайти для нього гарне рішення, не тільки надати професійну пораду, але й зробити так, щоб і він, і його родичі, і його діти, і його друзі, і друзі його друзів назавжди залишились у родині VIDI. Автомобільній родині. Автодинастії. VIDI Автодинастія – те, що мав знати клієнт про автомобіль, все інше відносилось до компетенції компанії. Неважливо, хто був її клієнтом – велика корпорація, державна установа, стартап чи приватний підприємець, літня людина, бізнесмен чи молода сім’я, VIDI мала для кожного з них найкращі пропозиції.
Завдяки саме цим крокам обмеження ковідної пандемії та кризи напівпровідників не стали на заваді розвитку нашого бізнесу у передвоєнні роки. Багаторічний досвід роботи, довіра клієнтів, відточені процеси діяльності, згуртований колектив однодумців дозволяв VIDI достатньо впевнено почуватись на ринку. Ще б пак, компанія, основним напрямом діяльності якої став автомобільний рітейл, представляла у якості дилера інтереси 18 провідних автомобільних брендів, досягнувши частки у продажах 7,4% в Україні та 16,0% в Київському регіоні. Клієнтами дилерських центрів стали більше 235 тисяч киян, одеситів та мешканців інших міст та регіонів України.
Далі, як і для всіх, війна внесла свої корективи. Віталію, як відреагувала на повномасштабне вторгнення Ваша сім‘я?
Діти з онуками живуть поряд з нами, тож ми швидко з‘єдналися з братом та почали радитися, як нам бути у цій ситуації. Зазвичай у нас в сім‘ї за все несуть відповідальність чоловіки, але ми, безумовно, думали про дітей та онуків. Цілковите бажання батьків – аби вони були у безпеці. Згадуючи про це зараз, я дуже вдячний своїй невістці Катерині, моїй дружині Наталії за їх рішення: оскільки ми, чоловіки, вирішили залишатися з колективом бізнесу і з нашими клієнтами – там де ми найбільше потрібні – вони сказали, що залишаються з нами. Моя невістка Катерина, маленька тендітна дівчина, сміливо підтвердила, що ми будемо усі разом, а дітей у випадку небезпеки ховатимемо у підвал.
Оскільки для нас роль жінки дуже важлива, наша з Олегом матуся благословила нас на захист України словами, що ми маємо боронити землю, на якій поховані наші батьки. Вона сказала, що дуже хоче перемоги України, а вона неможлива без участі кожного з нас. Тож вона сама нікуди не поїде, і дуже щаслива та пишається тим, що її діти, онуки залишаються на місці – зі своїм колективом, клієнтами, країною, там, де потрібна наша допомога. Війна не раз траплялась в історії українського народу, який постійно виборював право на власну національну ідентичність. Наразі кожен відчув на собі те, що відчували наші предки, які потерпали від воєн та захищали землю від заздрісного ворога. Щоб допомогти країні вистояти, ми вирішили боротись.
А як зустріли війну на Ваших підприємствах? Які ключові рішення було прийнято? Які невідкладні заходи вжито, враховуючи наступ ворога на Київ?
Увесь автомобільний ринок з першого дня війни стикнувся з такими ж обмеженнями, як і інші ринки: на якийсь час зупинився імпорт автомобілів, запчастин та аксесуарів до них; одномоментно розірвалися усі логістичні ланцюги постачання товарів, робіт і послуг – через заборону польотів над територією України, а також блокаду морських портів на Чорному (Одеса, Чорноморськ, Ізмаїл); Національним банком України було введено обмежувальні заходи щодо обігу іноземної валюти.
Тобто, якщо говорити про ринок, з перших днів війни і до зняття облоги з Києва він просто завмер.
Зранку 24 лютого, коли Київ та інші міста України вже зазнали ганебної ракетної атаки з боку російських окупантів, телефони автоцентрів VIDI «почервоніли» від дзвінків клієнтів, які стурбовано питали, чи працює автосалон, чи можна терміново отримати свій автомобіль із сервісу… Ближче до середині дня збільшилась кількість людей, які бажали якнайшвидше підготувати свої автомобілі до дальньої поїздки у західні області України чи за кордон. Заради безпеки своїх клієнтів компанія, не вагаючись, прийняла рішення не відмовляти нікому. Не гаючи часу, фахівці терміново узялись за виконання великого обсягу сервісних та ремонтних робіт у безпрецедентно стислі строки.
Напруженою залишалась ситуація із забезпеченням запасними частинами. Їхнє постачання від імпортерів зупинилось. Спочатку допомагали власні запаси, а коли і вони вичерпалися, менеджмент вирішив розукомплектувати на запчастини автомобілі, що належали компанії, та за рахунок цього закінчити ремонт автомобілів клієнтів.
Які найперші рішення буди прийняті у VIDI стосовно персоналу групи?
Безпека персоналу та їхніх сімей стала дуже серйозним питанням. Майже п‘ята частина, або 196 осіб з колективу VIDI, пропрацювала в компанії більше 10 років. Переважну більшість людей я знав особисто. З іншими в обов’язковому порядку підтримував особисті контакти топ-менеджмент. На запитання, що їм робити, ми, не вагаючись, порадили рятувати свої сім’ї, насамперед тим, хто має маленьких дітей. Багато працівників дослухались поради та зайнялись убезпеченням своїх рідних.
Важливим було налагодити зв’язок між працівниками, аби компанія могла надати їм підтримку і прихисток у разі потреби. Були ті, у кого у будинках не було облаштованих бомбосховищ. Були налякані внаслідок «прильотів» ракет та уламків у двори їхніх будинків… Усіх, хто потребував допомоги, ми зібрали, організували їхнє проживання у безпечному місці. А згодом саме там створили штаб з управління всією нашою діяльністю.
Ми чули про те, що підприємства VIDI взагалі не припиняли свою роботу під час війни. Розкажіть як це у Вас вийшло?
Минув перший тиждень війни. Київ неначе вимер. Потік клієнтів у центри припинився. Одного ранку, коли ми їхали із сином на роботу, я отримав телефонний дзвінок від мого близького друга, що став військовим: «Настав новий день, а значить ми ще на день стали ближче до перемоги. Як працюють ваші салони? Військові отримали допомогу від країн Заходу, але її потрібно терміново привести до ладу. Ви повинні працювати як об’єкт критичної інфраструктури, в цьому, Віталію, і має бути твоя відповідальність за наближення перемоги». Його оптимізм надихнув мене продовжувати робити те, що я вмів робити найкраще.
Налагодити процес обслуговування клієнтів в умовах воєнного стану будо непростим завданням, передусім з безпекових міркувань. Менеджменту компанії спільно з Нацполіцією України вдалось вибудували безпрецедентну систему роботи з клієнтами у салонах. Автомобілі приймались лише за попереднім записом, який здійснювався через кол-центр. Усі автомобілі, що доставлялись у центри VIDI, ретельно перевірялись на предмет вибухівки, наявності зброї та боєприпасів у салонах та вантажних відділеннях. Клієнти відносились до цього з цілковитим розумінням, адже все це робилось для їхньої безпеки. Компанія створила інформаційний вайбер-канал VIDI.UA, щоб кожен міг залишатись на зв’язку.
Було встановлено, що на сервісних станціях VIDI позачергово мають обслуговуватись автомобілі військових, волонтерів, поліції, ДСНС, медиків, інших екстрених служб міста. По суті, наші підприємства стали острівцями критичної інфраструктури міста, постійно виконуючи завдання із сервісного обслуговування та ремонту автотехніки.
Наразі фронту допомагає уся країна. Віталію, з чого почали свою допомогу військовим у групі VIDI?
Свою допомогу фронту ми почали з того, що у перший день війни зробили передплату по усіх податках та зборах – вийшло щось під 50 млн грн, після цього зробили свій перший донат на допомогу ЗСУ – 2 млн грн.
Найважливішим завданням у той час стало надання матеріальної допомоги Силам оборони України. VIDI забезпечила передачу військовим продуктів харчування, теплого одягу, ковдр, брезенту, пального, шин, відпрацьованого мастила для «бандерас смузі» і багато-багато іншого.
Військових потрібно було швидко забезпечити всім, від харчів до техніки, обладнання і, насамперед, автотранспорту. Завданням VIDI була підготовка автомобілів до передачі військовим. Одна з локацій VIDI стала пунктом збору автомобілів для цього – власних та наших партнерів. Доставкою автомобілів займались працівники компанії, демонструючи справжню мужність, адже все це відбувалось в умовах постійної загрози потрапляння під обстріли російських загарбників.
Загалом на початку війни VIDI передала підрозділам Збройних сил України, Територіальної оборони Збройних сил України, Служби безпеки України, Національної поліції України, військовим адміністраціям 302 автомобілі.
Після «жеста доброй воли» рашистів щодо Києва і області наша допомога фронту стала системнішою. На даний момент 59 осіб зі складу працівників VIDI служить у лавах ЗСУ, включаючи двох членів Наглядової ради. Перш за все, ми спрямовували свою допомогу на їх адресу – допомога їм та їх сім‘ям, придбання амуніції та речей для побуту, яких їм не вистачало, передача автомобілів у військові частини, де вони служать, тощо.
Ми не припиняли постачати автомобілі для потреб військових. Слід відзначити, що усі автомобілі, які VIDI передає на фронт, проходять повне відновлення на наших сервісних потужностях. За 11 місяців 2023 року військовим передано 30 броньованих автомобілі, 3 «швидкі допомоги» та 2 пікапи. Загалом плануємо передати ще 8 броньованих автомобілів – якраз зараз ми їх відновлюємо.
Наша компанія працює з надання допомоги війську і в інших напрямах – закупівля дронів, участь у проектах під егідою благодійних фондів («Повернись живим», Фонд Сергія Притули, ГО «Відчуй») тощо.
Всього за 11 місяців поточного року на допомогу військовим спрямовано 20 млн грн.
Як відновлювалася робота підприємств VIDI після зняття облоги Києва?
Відразу після вигнання окупантів за межі Київської області життя у столиці почало потроху нормалізовуватись. Попит на послуги автосервісу невпинно зростав. Розуміючи певну інертність у логістиці запасних частин від імпортерів, ми досить оперативно забезпечили їх постачання від альтернативних постачальників.
Після Великодня почався тривалий період відновлення роботи дилерських центрів. Навіть після зміни логістичних маршрутів дилери не могли вчасно отримувати замовлені автомобілі. Не було в наявності не тільки товарних автомобілів та автомобілів для тест-драйву, але навіть і демонстраційних. В очікуванні стабілізації з постачанням нових автомобілів дилерські центри VIDI переорієнтувались на торгівлю вживаними автомобілями. Попит на них був, адже тільки за перші 2 місяці війни внаслідок бойових дій громадяни втратили понад 200 тисяч одиниць автотранспорту.
Віталію, як швидко VIDI вдалося відновити свій кадровий потенціал? Чи усі люди, що працювали до війни, повернулися до роботи?
VIDI відновила свій кадровий потенціал ще у кінці минулого року: на той момент у команді нараховувалося 1028 працівників (до війни – 1070). Станом на сьогодні – уже 1049 працівників. Крім того, 59 працівників мобілізовано до лав Сил Оборони України, 3 – загинуло на фронті, 1 – рахується у списках зниклих безвісти…
Деякі працівники VIDI були відзначені державними та відомчими нагородами. Компанія пишається своїми захисниками та буде продовжувати опікуватись ними, надаючи всіляку підтримку – усе, що їм буде потрібно, негайно, за першим запитом.
Лихо війни ще більше згуртувало колектив, виявило в ньому справжніх лідерів, внесок яких у спільну справу важко переоцінити.
А як вплинули на роботу VIDI обстріли ворога з метою вивести з ладу енергетичну інфраструктуру?
Так, для нас, як і для всіх, терористичні атаки з повітря, які посилились восени 2022 року, стали важким випробуванням. Розуміючи свою відповідальність за безперебійну діяльність об’єкта критичної інфраструктури, VIDI придбала декілька промислових дизель-генераторів сукупною потужністю 470 кВт, що дозволило відновити живлення виробничого і технологічного обладнання та не зупиняти роботу.
Важливим кроком підтримки з боку держави та міста стало рішення Голови КМВА, який, враховуючи важливість виконання мобілізаційного завдання підприємствами VIDI, включив їх до переліку споживачів електричної енергії, щодо яких була встановлена аварійна броня енергоспоживання.
Кілька слів про сьогодення. Як впливають бойові дії на бізнес VIDI, що змінилося, що стало краще, які нові виклики не дають Вашому бізнесу, так би мовити, «дихати на повні груди»?
Незважаючи ні на що, ми працюємо і нарощуємо обсяги. Протягом 2022 року фахівцями компанії були відремонтовані 71,3 тис. автомобілів, серед них комерційні автомобілі та автомобілі спеціального призначення. За перші 10 місяців 2023 року цей показник становить 72,9 тис. автомобілів.
Загальний обсяг продажів нових автомобілів у 2022 році склав 3 264 одиниць, що становить 7.36% загального ринку України та 16.42% ринку Київського регіону, за 11 місяців 2023 року було реалізовано 5 847 нових автомобілів, що становить 8,90% ринку України та 18,26% Київського регіону.
Незважаючи на падіння попиту на автомобілі, підприємства VIDI сплатили за результатами 2022 року 413,3 млн грн податків та зборів, що становить 7,7% від сукупного виторгу, в тому числі до місцевих бюджетів 66,3 млн грн. За 11 місяців 2023 року значення показників сплачених податків та зборів становить 572,0 млн грн, що вже перевищує показник і за увесь 2022 рік на 38,5%. У VIDI розуміють, що гроші із бюджету передусім скеровуються на підвищення обороноздатності українського війська, а тому вважаємо справою честі неухильно виконувати податковий обов’язок перед державою.
Чи плануєте Ви найближчим часом розширення бізнесу? Як війна вплинула на інвестиційні плани VIDI?
Ми продовжуємо інвестувати у свій бізнес, адже це теж одна із складових наближення перемоги. Нещодавно нами відкрито автоцентр Тойота Центр Київ VIDI Аеропорт у форматі 2S на Бориспільському шосе та автоцентр Джип VIDI Челендж на Великій Кільцевій.
Наступного року ми плануємо розпочати будівництво автоцентру формату 3S для Тойота Центр Одеса VIDI Пальміра, інвестиції у який складуть понад 6 млн доларів.
Віталію, серед усієї автомобільної спільноти Вас вважають найбільш активним поборником дерегуляції процедур на автомобільному ринку. Знаю, Ви активно співпрацювали з Европейською бізнес-асоціацією (EBA) стосовно законопроекту 9083 щодо дерегуляції ринку вживаних автомобілів. Скажіть будь-ласка, які ще зміни у законодавство треба внести, аби автомобільний ринок у нашій країні був відкритим і прозорим?
Найперше, що зобов‘язаний робити бізнес зараз, у війну, – працювати і сплачувати податки. Адже, як я уже говорив, саме податкові надходження є ресурсом держави на утримання армії. Мені син якось сказав, що зараз немає «сірої» маси: ти або патріот, або ворог. І у всіх спитають після завершення війни: «А де ти був під час війни? Чим займався?» Звідси – платити податки від бізнесу мало, кожен на своєму ринку повинен шукати і давати рецепт, як збільшити їх надходження в принципі.
Саме тому команда нашого менеджменту співпрацює з МВС, ГСЦ МВС не перший день. Ми висловлювали досить немало пропозицій щодо дерегуляції ринку нових автомобілів – у багатьох останніх нововведеннях, які затверджені на рівні Уряду чи МВС, є наші пропозиції.
За участі VIDI, за підтримки Европейської бізнес-асоціації (EBA)та нашої профільної Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів та дилерів, у Верховній Раді України опрацьовуються зміни щодо порядку торгівлі вживаними автомобілями (законопроєкт № 9083), що мають суттєво спростити процедуру торгівлі ними.
Щодо нових ініціатив – скажу так. Ми рухаємося в Європу, а там немає жорсткого поділу ринку за принципом нові і вживані автомобілі, адже переважна більшість вживаних машин продається тими ж дилерами, які торгують новими. У нас таке можливо тоді, коли усі учасники автомобільного ринку – нових і вживаних автомобілів – матимуть на ньому рівні права та можливості, не матимуть «люфту» для зловживань. Саме тому не лише ми, а й усі ключові учасники автомобільного ринку робимо усе, аби підтримати цей законопроєкт. Ми також пам‘ятаємо, що потенціал його прийняття означає близько 30-35 млрд грн податків для держави додатково щороку.
І на завершення – кілька слів щодо Вашого прогнозу на майбутнє.
Наразі нам вдалось зберегти компанію для себе і своїх родин, для улюбленого міста, для України.
Закінчення війни, здійснення комплексу заходів щодо долучення України до північноатлантичної та європейської спільнот мають стати тригерами для бурхливої розбудови економіки, підвищення стандартів життя, піднесення гуманістичного суспільства, побудованого на принципах верховенства права.
Прогрес автомобільного ринку є складовою загальноекономічного розвитку країни та буде залежати від рівня добробуту українців, рівня ділової активності, рівня технологій, що використовуються, зокрема, у транспорті з екологічними двигунами, доступністю грошей, обсягів інвестицій у економіку тощо. VIDI впевнена у гарній перспективі автомобільного рітейлу, тож має намір займатись цим бізнесом і надалі.
Джуринські збудували компанію за моделлю приватного сімейного бізнесу, в діяльності якого поступово починають брати участь все більше членів родини. Важливо, що на сімейних принципах розвиваються відносини із всіма працівниками компанії.
VIDI – це історія про перспективи бути краще, про потенціал вміти більше та про секрети обрання шляху до щастя. Щоб особистий рух людей тривав без зупинок та перешкод, існує VIDI.
Я дуже хочу, щоб сімейна справа, яку колись започаткували ми з братом, була передана в турботливі руки наших дітей, онуків та правнуків. Все те, що об’єднує не одне покоління Джуринських, ми спробували втілити у цінностях VIDI. І я пишаюсь, що це спрацювало.
Компанія рік від року стає більш потужною та авторитетною. До її експертної думки дослухаються люди. Бажаю, щоб через VIDI Автодинастію вибудовувались династії автолюбителів серед наших клієнтів. Нехай VIDI Автодинастія буде й надалі спонукати українців обирати найкращі автомобілі серед найвишуканіших пропозицій. Нехай діти й онуки наших працівників збудують в VIDI власні кар’єри, започатковуючи та продовжуючи свої трудові династії.
За нашим бізнесом стоїть сім’я та репутація. Ми – велика родина, і кожен може зростати та розвиватись разом із нами.