5 найпоширеніших міфів про отримання водійського посвідчення в сервісних центрах МВС

post-img

25 хв читати

Отримання першого посвідчення водія – серйозний крок, який часто супроводжується хвилюванням і безліччю міфів про діяльність сервісних центрів МВС. Розвінчуємо найпоширеніші з них.

  1. «Без хабаря не скласти – система така»

Це міф, який давно не має нічого спільного з реальністю. Сьогодні іспити в сервісних центрах МВС проходять під повною відеофіксацією. В екзаменаційних класах – камери з перехресним записом без так званих «мертвих зон», звук теж фіксується. Крім того, за кожним робочим місцем – система Face-ID, яка не дозволяє складати іспит замість іншої людини.

Так само і з практичним іспитом: автомобілі обладнані відеореєстраторами, які записують увесь маршрут і дії кандидата у водії. Будь-яке втручання сторонніх осіб мінімізовано, а результат залежить тільки від вас.

  1. «Потрібна медична довідка з “правильної” клініки»

Насправді достатньо довідки з будь-якого медичного закладу, який має чинну ліцензію МОЗ. Жодних «узгоджених» чи «потрібних» медцентрів не існує.

Порада: перевірити наявність ліцензії медзакладу можна на офіційному сайті МОЗ.

  1. «Теорію нереально скласти з першого разу»

Ще один поширений міф. Чимало людей справді переживають через іспит із ПДР. Але за офіційною статистикою майже 23% кандидатів складають теорію з першої спроби.

Теоретичний іспит – це тест із 20 питань, де дозволено зробити лише дві помилки. Усе максимально прозоро та об’єктивно. Якщо ретельно готуватися – результат обов’язково буде.

До речі, нині існує безліч тестових завдань, ідентичних тим, які використовуються під час іспиту. Тож тренуйтеся — і жодні міфи вас не зупинять.

  1. «На практиці спеціально валять, а маршрути – надто складні»

Міф, який живе роками та дуже поширений.

Насправді маршрути для практичного іспиту затверджені офіційно. Вони не змінюються «під настрій» і охоплюють базові ситуації, з якими повинен уміти справлятися кожен водій: старт, розворот, світлофор, пішохід, перехрестя, паркування, рух заднім ходом тощо.

Інструктор оцінює дії за чіткими критеріями, які відомі ще до іспиту. Помилки фіксуються у чек-листі, попередньо ознайомитись з яким можна на офіційному сайті Головного сервісного центру МВС.

У салоні автівки – відеофіксація всього процесу, тому «навмисно завалити» просто не вийде. Якщо ви виконуєте вправи – ви складаєте.

До слова, всі маршрути можна переглянути заздалегідь – вони також опубліковані на сайті Головного сервісного центру МВС.

Інсайд: найпоширеніші помилки на практиці – це непомічений дорожній знак або несвоєчасно ввімкнений чи вимкнений покажчик напрямку руху. Тож головне – уважність і практика.

  1. «Де склав теорію – там же і практику!»

Ні! Це черговий міф.

Сервісні центри МВС працюють за принципом екстериторіальності. Це означає, що послуги територіальних підрозділів можна отримати в будь-якому сервісному центрі МВС – незалежно від місця вашої реєстрації. А скласти теоретичний та практичний іспити можна в будь-якому сервісному підрозділі, який проводить екзаменаційну діяльність – незалежно від того, де було складено попередній іспит чи попередню спробу.

Плануєте отримати водійське посвідчення? Перевірену та актуальну інформацію  завжди можна знайти на сайті Головного сервісного центру МВС або запитати безпосередньо в адміністраторів.

Не дозволяйте міфам вводити себе в оману – кермуйте знаннями, а не чутками!

Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.

Без автора