Держмитслужба оновила сервіс для прийняття запитів від користувачів електронної транзитної системи з питань спільного транзиту

post-img

2 хв читати

Ви можете сформувати та надіслати запит самостійно з порталу самообслуговування системи «HELP DESK».

Що необхідно зробити?

Заповніть форму для реєстрації на порталі https://helpdesk.customs.gov.ua.

Авторизуйтеся у системі «HELP DESK». Для доступу до системи потрібно ввести ім’я користувача (адреса електронної поштової скриньки) та пароль (який ви створили при реєстрації).

Знайдіть вкладку «Каталог послуг» та сформуйте запит на обслуговування або запит про інцидент.

Технічне керівництво зовнішнього користувача порталу самообслуговування системи «HELP DESK» вже розміщено у розділі «База знань» цієї системи.

Нагадуємо, що Служба підтримки з питань спільного транзиту Держмитслужби приймає запити від користувачів електронної транзитної системи щодо:

* несправності функціонального або технічного характеру, збоїв у роботі ЕТС та/або її складових, що вимагають здійснення технічних заходів, надання технічних консультацій для відновлення функціонування ЕТС та/або її складових;

* надання роз’яснень про особливості користування ЕТС та/або її складовими;

* надання роз’яснень про застосування процедури спільного транзиту;

* надання адміністративної допомоги у розумінні Конвенції про процедуру спільного транзиту.

Інша інформація про роботу Служби підтримки з питань спільного транзиту розміщена на вебпорталі Держмитслужби у підрозділі «Служба підтримки» розділу «Режим спільного транзиту (NCTS) – https://customs.gov.ua/rezhim-spilnogo-tranzitu-ncts?

Без автора