Податкова знижка для благодійників – які умови?

2 хв читати

Громадяни мають  можливість скористатися податковою знижкою, якщо протягом року здійснювали витрати на благодійність.

Для цього необхідно подати декларацію про майновий стан і доходи та документи, які підтверджують понесені витрати за минулий рік не пізніше 31 грудня 2025 року.

Умови для отримання податкової знижки:

– Кошти або майно були передані тільки неприбутковим організаціям, які зареєстровані в Україні та внесені до Реєстру неприбуткових організацій на дату передачі коштів або майна.

– Знижка надається на суму витрат, які не перевищують 4% загального оподатковуваного доходу платника податків за звітний рік.

Документи, які підтверджують витрати:

– квитанції, фіскальні або товарні чеки, прибуткові касові ордери;

– копії договорів (за наявності).

Документи мають містити інформацію про благодійника та отримувача внеску.

Копії підтверджуючих документів подаються разом з податковою декларацією. Оригінали документів не подаються, але зберігаються у платника протягом строку давності.

Якщо переказ зроблено на особисті рахунки волонтерів – така сума не враховується у податковій знижці.

Внески на спеціальні рахунки, наприклад, Національного банку України або UNITED24, не дають права на знижку, оскільки ці юридичні особи не є неприбутковими організаціями.

Податківці рекомендують перевіряти відображення юридичних осіб у відповідних реєстрах під час підрахунку витрат, які можна віднести до податкової знижки.

За матеріалами ГУ ДПС в Івано-Франківській області

author-img

Femida.ua

редакція Femida.ua