Податкова знижка для благодійників – які умови?
/ 9 Травня 2025 15:05
2 хв читати
Громадяни мають можливість скористатися податковою знижкою, якщо протягом року здійснювали витрати на благодійність.
Для цього необхідно подати декларацію про майновий стан і доходи та документи, які підтверджують понесені витрати за минулий рік не пізніше 31 грудня 2025 року.
Умови для отримання податкової знижки:
– Кошти або майно були передані тільки неприбутковим організаціям, які зареєстровані в Україні та внесені до Реєстру неприбуткових організацій на дату передачі коштів або майна.
– Знижка надається на суму витрат, які не перевищують 4% загального оподатковуваного доходу платника податків за звітний рік.
Документи, які підтверджують витрати:
– квитанції, фіскальні або товарні чеки, прибуткові касові ордери;
– копії договорів (за наявності).
Документи мають містити інформацію про благодійника та отримувача внеску.
Копії підтверджуючих документів подаються разом з податковою декларацією. Оригінали документів не подаються, але зберігаються у платника протягом строку давності.
Якщо переказ зроблено на особисті рахунки волонтерів – така сума не враховується у податковій знижці.
Внески на спеціальні рахунки, наприклад, Національного банку України або UNITED24, не дають права на знижку, оскільки ці юридичні особи не є неприбутковими організаціями.
Податківці рекомендують перевіряти відображення юридичних осіб у відповідних реєстрах під час підрахунку витрат, які можна віднести до податкової знижки.
За матеріалами ГУ ДПС в Івано-Франківській області