вівторок, 21 серпня 2018
  • Київ 22:40
  • Нью-Йорк 15:40
  • Лондон 20:40
  • Токіо 4:40
  • Москва 22:40

Ліцензію з протипожежної діяльності можна оформити онлайн

11 Червня 2018

Послуга оформлення ліцензії з надання послуг та виконання робіт протипожежного призначення переведена в електронний формат.

Тепер підприємець може дистанційно подати заяву за допомогою електронного цифрового підпису. Вона автоматично реєструється у системі та подається на розгляд співробітникові ДСНС. Після ухвалення рішення про видачу ліцензії відповідний наказ публікується на сайті служби та автоматично заноситься до електронного реєстру ліцензіатів.

Електронний формат послуги мінімізує вірогідність допущення помилок, адже містить інтерактивні підказки. На кожному етапі розгляду заяви підприємець отримує сповіщення на свою електронну пошту. Окрім отримання ліцензії з протипожежної діяльності, підприємці можуть розширити, звузити або анулювати наявні ліцензії, а також повідомити про зміни даних у документах, на підставі яких було отримано ліцензію.

Зазначимо, що раніше для оформлення ліцензії заявник особисто відвідував офіс ДСНС у Києві або надсилав документи поштою, адже територіальні підрозділи служби такої послуги не надають. Необхідність робочих відряджень, збору пакету документів і складна форма заяви створювали чимало незручностей для представників бізнесу, а у разі допущення помилок при заповненні заяви весь пакет документів (6–10 паперів) слід було подавати знов.

Це вже друга послуга у сфері протипожежної безпеки, що стала доступною в онлайн-режимі. Раніше, у лютому, запрацювала електронна послуга з подання декларації відповідності вимогам пожежної безпеки. Обидва сервіси доступні на порталі електронних послуг ДСНС, а також – на оновленому Урядовому порталі у розділі «Електронні послуги».