Мінцифри роз’яснило, як зміняться послуги зв’язку

post-img

2 хв читати

КМУ затвердив нові Правила надання електронних комунікаційних послуг, які захистять особистий простір абонента.

Оператори отримали інструменти для боротьби зі спам-викликами та навʼязливою рекламою, і мають упродовж кількох місяців їх технічно реалізувати. Правила вводитимуть поступово, щоб дати час операторам на технічні доопрацювання.

Мінцифри визначило такі переваги нових правил:

  • Захист від спаму. Оператори мають право блокувати номери, з яких масово надходять дзвінки без згоди абонента. Компанії, які планують дзвонити клієнтам, повинні укласти договір з оператором і використовувати тільки зазначені в ньому номери. Якщо ви отримаєте спам-виклик — зможете повідомити про це свого оператора, і номер спамера заблокують. Також постачальники зв’язку отримали інструменти для обмеження підозрілих викликів — ще до того, як вони потрапляють до вас.
  • Контроль — у ваших руках. В особистому кабінеті ви бачитимете витрати, зможете вимкнути платні розваги й керувати послугами самостійно.
  • Подвійна згода = захист від випадкових витрат. Жодна платна контент-послуга не активуватиметься без вашого підтвердження – платитимете тільки за те, що замовили.
  • Підтримка для українців у зоні бойових дій: SIM-картки не блокуватимуть за несплату; під час першого входу в мережу надаватиметься безоплатний пакет зв’язку.
  • Захист від боргів. Установлено граничні ліміти на «мінус» – великі неочікувані борги залишаться в минулому.
  • Прозорість інтернету. Договір має містити реальну швидкість інтернету, якщо вона нижча — зможете подати скаргу до НКЕК або звернутися до суду.

 

Без автора