McDonald’s у Нідерландах видалив ШІ-рекламу після хвилі критики
2 хв читати
McDonald’s Netherlands видалив різдвяну рекламу, створену за допомогою генеративного штучного інтелекту, після того як відео викликало значний негативний резонанс у соцмережах. Ролик тривалістю 45 секунд під назвою «Найжахливіший час року» демонстрував хаотичні святкові сцени з ідеєю, що McDonald’s може стати «тихим притулком» від передсвяткового стресу.
У коментарі BBC компанія пояснила, що ідея кампанії полягала в іронічному відображенні стресових моментів, які часто супроводжують зимові свята. Проте реакція онлайн-аудиторії показала, що експеримент із ШІ був сприйнятий украй негативно.
McDonald’s і надалі експериментує з технологіями ШІ, зокрема тестуючи системи автоматизації замовлень у ресторанах McDrive у США.
Без автора