Перевірити стан розрахунків з бюджетом та фондами соціального та пенсійного забезпечення можна он-лайн
2 хв читати
Центральне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками нагадує, що Державною податковою службою України запроваджено «Електронний кабінет платника», який працює цілодобово, у режимі реального часу на безоплатній основі через мережу Інтернет.
Відповідно до статті 421 глави І розділу ІІ Податкового кодексу України (далі – Кодекс) з початку 2017 року весь документообіг між платниками податків та органами ДПС відбувається за допомогою «Електронного кабінету платника», включаючи листування, надання заяв до контролюючих органів, отримання довідок, проведення звірки зі сплати податків та зборів.
З метою реалізації вимог статті 421 Кодексу в «Електронному кабінеті платника» (далі – Електронний кабінет ) запроваджено електронний сервіс, з використанням якого платники мають можливість отримання підтверджуючого документу щодо стану розрахунків платника з бюджетом та фондами соціального та пенсійного забезпечення.
Звертаємо увагу, що Електронний кабінет в пункті меню «Стан розрахунків з бюджетом» надає можливість платнику податків у режимі «он-лайн» переглянути інформацію стосовно своїх розрахунків з бюджетом по податках та зборах.
Доступ в «Електронному кабінеті платника» дозволяє платнику безпосередньо у дистанційному режимі володіти інформацією щодо повноти та своєчасності розрахунків з бюджетами та фондами соціального та пенсійного забезпечення, а також проводити звірення відповідності даних бухгалтерського обліку платника та даних органу Державної податкової служби.
Крім того, в Електронному кабінеті удосконалено сервіс одержання платником документа, що підтверджує стан розрахунків з державним та місцевими бюджетами, а також цільовими фондами, який формується автоматизовано (далі – Витяг щодо стану розрахунків).
Разом з тим, платник має можливість надіслати запит про отримання Витягу щодо стану розрахунків з бюджетами, а також цільовими фондами за даними органів ДПС (далі – Запит) через меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини електронного кабінету.
Одночасно, для платників податків з 01 травня 2024 року в Електронному кабінеті стало доступним отримання Витягу щодо стану розрахунків, починаючи з 2013 року за кожний рік окремо та в розрізі податків, зборів, платежів, а також єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на відміну отримання такого документу тільки за звітні періоди поточного року.
Вхід до Електронного кабінету платника здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДПС.
З питань, що виникають в процесі роботи Електронного кабінету можна звертатись за телефоном гарячої лінії 0 800 501 007 (напрямок 0) або направляти свої пропозиції та зауваження на електронну скриньку http://infozvit@tax.gov.ua.
Без автора