Ребрендинг Attorneys at Law «Leshchenko, Doroshenko & Partners»: відтепер компанія має назву Grain Law Firm
/ 21 Лютого 15:48

2 хв читати
Grain Law Firm. Саме таку назву з 19 лютого 2025 року має Attorneys at Law «Leshchenko, Doroshenko & Partners». Напередодні свого 10-річчя компанія повідомила про ребрендинг.
За словами керуючого партнера Костянтина Дорошенка, ребрендинг вирішили провести відповідно до стратегії розвитку компанії на найближчі 5 років.
“У нашій стратегії розписані не лише глобальні цілі, а й тактичні, – коментує Костянтин Костянтинович. – Нас чекає чимало змін – не лише зовнішніх, а й внутрішніх. Ми вже активно стартували і зараз презентуємо частину змін зовнішніх – зокрема, назву компанії. До речі, про це ми замислювалися ще з 2021 року, але не наважувалися, адже юридичний ринок, клієнти та партнери нас давно знають. Та вихід Олександра Лещенка із партнерського складу прискорив ці зміни, час яких, насправді, вже давно настав”.
У компанії пояснюють, що назва Grain не має буквального значення. Вона – про глибший сенс: початок, зростання, справжність та команду.
“Ми відійшли від прізвищ в назві, адже створюємо потужний впізнаваний бренд юридичної фірми з команди професіоналів, які і складають компанію”, – додає керуючий партнер.
Олександр Телешецький, партнер Grain Law Firm, додає, що потреба в створенні нового візуального стилю також визрівала протягом тривалого часу.
“Ми вже мали впізнаваний образ, але було розуміння, що його необхідно актуалізувати, зважаючи на наш активний розвиток, – каже Олександр Іванович. – Ми провели велику роботу, сформували подальший вектор нашого руху, на чому тримати фокус уваги та як досягнути тих глобальних цілей, які перед собою ставимо”.
Партнерка Лідія Карплюк наголошує, що, незважаючи на зміну назви та візуальне оновлення, незмінними залишаються базові цінності – фаховість, рішучість, креативність, етика та довіра.
“Нам дуже подобається наш новий образ, – говорить Лідія Романівна. – Та, зазначу, зміни відбуваються і всередині компанії. Зараз ми працюємо над реалізацією кількох важливих проєктів, які допоможуть нам досягати стратегічних цілей. Насамперед вони стосуються роботи із командою, формування корпоративної культури, розширення практик тощо”.
Директорка з PR та розвитку бізнесу Тетяна Нікітенко зазначає, що компанія реалізувала нове, більш чітке позиціонування, створила сучасний дизайн та візуальний стиль. Також в процесі – створення нового сайту.
“Переконані, що ці зміни сприятимуть більш потужному руху вперед та реалізації поставлених цілей”, – підсумовує Тетяна.
Без автора