Сем Альтман повертає гроші за Tesla Roadster, який чекав понад сім років
5 хв читати
Очільник OpenAI Сем Альтман вирішив відмовитися від очікування Tesla Roadster другого покоління і подав запит на повернення коштів за передзамовлення, зроблене ще у 2018 році. Компанія Tesla досі не випустила цей електромобіль.
Альтман опублікував у X (Twitter) скриншот електронного листа від липня 2018 року, який підтверджує оплату $45 000 за Roadster, а також новий лист, який він надіслав цього четверга з проханням скасувати замовлення і повернути $50 000.
«Я дійсно дуже чекав на цю машину! І я розумію затримки. Але 7,5 років — це дуже довгий час», — написав Альтман, додавши, що його запит на повернення поки не прийняли.
Новий Tesla Roadster став однією з найгучніших презентацій компанії. Ще у 2017 році Ілон Маск обіцяв, що це буде «найшвидший серійний автомобіль у світі». Виробництво планували почати у 2020 році, але його неодноразово відкладали.
У жовтні 2024 року Маск повідомив інвесторам, що дизайн Roadster вже завершено, але компанія зосереджується на головній місії — розвитку сталого енергетичного майбутнього.
«Ми працюємо над цим, але пріоритет мають речі, що мають більший вплив на світ. Дякую всім нашим терплячим власникам передзамовлень», — зазначив Маск.
Стосунки між Маском і Альтманом давно зіпсувалися. Вони разом заснували OpenAI у 2015 році, але згодом Маск почав судові процеси проти компанії, звинувативши її у відході від початкової мети — залишатися некомерційною організацією, що працює на благо суспільства.
Після цього між підприємцями неодноразово виникали публічні конфлікти у соцмережах.
«Довгий час я вважав його неймовірним героєм, великим скарбом для людства. Зараз мої почуття змінилися…» — говорив Альтман про Маска у вересні 2025 року.
Тим часом OpenAI нещодавно оголосила про завершення реструктуризації: некомерційна організація OpenAI Foundation тепер контролює OpenAI Group PBC, корпорацію громадської користі.
Аналітики також повідомляють, що OpenAI може вийти на біржу вже у другій половині 2026 року — з потенційною оцінкою до $1 трлн.
Без автора