Скільки зберігати електронні звіти з єдиного внеску: ДПС нагадала ключові правила

post-img

1 хв читати

Головне управління ДПС у Дніпропетровській області оприлюднило роз’яснення щодо строків зберігання архівів електронної звітності з єдиного внеску, яку платники подають до контролюючих органів.

Відомство нагадує, що згідно із Законом «Про електронні документи та електронний документообіг», електронні документи мають зберігатися не менше, ніж відповідні паперові.

Також Закон «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність» встановлює обов’язок підприємства забезпечити збереження первинних документів, регістрів та звітності щонайменше протягом трьох років.

Однак для документів, що містять персоніфіковані відомості про застрахованих осіб, строки значно довші. Відповідно до Переліку типових документів, затвердженого Мін’юстом, дані щодо нарахованої зарплати та страхових внесків, які з 2011 року подаються у складі звіту з єдиного внеску, необхідно зберігати 75 років.

Це означає, що архів електронних звітів із ЄСВ також має зберігатися протягом цього терміну.

Без автора