У Великій Британії заборонили рекламу Zara через «нездорово худих» моделей

post-img

1 хв читати

У Великій Британії заборонили два рекламні оголошення модного бренду Zara через зображення моделей, які виглядають “нездорово худими”.

Управління з рекламних стандартів (ASA) заявило, що тіні та гладко зібрана назад зачіска зробили одну модель “худою”, а поза та низький виріз сорочки на іншому зображенні  показали “виступаючі” ключиці моделі.

Наглядовий орган постановив, що “безвідповідальна” реклама не повинна знову з’являтися в нинішньому вигляді, і що Zara повинна забезпечити, щоб усі її зображення були “підготовлені відповідально”.

Zara видалила рекламу і заявила, що обидві моделі, про яких йде мова, мали медичні довідки, що підтверджують їхнє здоров’я на момент зйомки.

У Zara заявили, що дотримуються рекомендацій звіту Fashioning a Healthy Future, оприлюдненого у 2007 році Британським інститутом з охорони здоров’я моделей.

Зокрема, йдеться про вимогу, щоб моделі надавали медичну довідку про стан здоров’я, видану лікарем, який спеціалізується на харчових розладах.

ASA розглядало ще дві рекламні кампанії Zara, однак зрештою вирішило їх не забороняти.

Без автора