Українці отримали доступ до автоматизованого нотаріату в усіх дипломатичних установах України в світі
/ 20 Серпня 2025 12:12

1 хв читати
Міністр закордонних справ України Андрій Сибіга повідомив, що відсьогодні автоматизована процедура подачі документів для вчинення нотаріальних дій запроваджена у всіх посольствах і консульствах України за кордоном.
З 1 липня тривало поетапне введення в дію цієї системи, і тепер українці за кордоном можуть подавати інформацію та документи в електронній формі через електронний кабінет заявника інформаційно-комунікаційної системи МЗС «е-Консул» у всіх 120 закордонних дипломатичних установах, що надають консульські послуги.
Громадяни можуть у зручний для себе час:
- подати онлайн заяву на вчинення нотаріальної дії;
- завантажити зразок необхідної довіреності чи нотаріальної заяви;
- завантажити всі необхідні документи.
Тепер усі процедури подачі та обробки документів можна здійснити без попереднього фізичного відвідування дипустанови. Після онлайн-подачі залишається лише короткий візит для отримання готового документа, що значно економить час та ресурси громадян.
Статистика свідчить про зручність нової послуги: з моменту підключення перших двох черг дипустанов у липні та серпні послугою скористатися вже майже півтисячі українців.
Детальна інформація та відповіді на поширені запитання будуть доступні на ресурсах дипустанов та Департаменту консульської служби МЗС України.
Без автора