Запрошуємо на Конференцію «ReService: Customer First»
/ 10 Жовтня 13:31
6 хв читати
Запрошуємо на масштабну CX-конференцію, що об’єднає міжнародних та українських лідерів різних індустрій. Практичними кейсами та трендами клієнтського сервісу поділяться представники таких компаній, як:
«KFC», «Comfy», «Добробут», СК «Арсенал страхування», «Figaro Catering», «Агромат», «Аврора», «Uklon» та ГК «Нові продукти».
«ReService: Customer First» — це простір для інноваційних рішень та обговорення нових тенденцій, спрямованих на створення виняткових клієнтських вражень.
5 причин бути на ReService:
- ПОЧУТИ десять спікерів з відомих міжнародних та українських компаній.
- ОТРИМАТИ практичні інсайди щодо покращення клієнтського сервісу.
- НЕТВОРКІНГ — понад 300 учасників, представників різних сфер бізнесу.
- ДОПОМОГТИ — 100% від продажу квитків ми віддаємо на ЗСУ. Додатково буде аукціон з лотами від наших партнерів.
- ВІДВІДАТИ — найбільший у Європі інноваційний парк Unit.city, який стрімко змінюється щодня та вражає з кожним візитом.
17 жовтня
з 15:00 до 20:30
Київ, Unit.city, корпус B12
Таймінг:
15:00 – 16:00 — реєстрація учасників та спілкування.
16:00 – 17:00 — виступи спікерів від «Figaro Catering», «KFC».
17:00 – 17:30 — перерва.
17:30 – 17:50 — виступ спікера від «Comfy».
17:50 – 18:00 — презантація RV-Pay від ТАСКОМБАНК та Revisior.
18:00 – 18:30 — Благодійний аукціон для підтримки ЗСУ.
18:30 – 19:30 — виступи спікерів від СК «Арсенал страхування», «Добробут», «Агромат».
19:30 – 20:00 — панельна дискусія на тему: «Клієнтський досвід на новій швидкості».
20:00 – 20:30 — спілкування та нетворкінг.
Генеральні партнери: Mastercard та ТАСКОМБАНК.
Партнери: «Вчасно Каса», «idealers», «Stala», «Casual catering&delivery», CRM-партнер «Uspacy», «Phonet», «Extra Life».
Медіа-підтримка: «Diia.City Union», «Unit.city».
Програма та квитки тут
Без автора