Запрошуємо на Конференцію «ReService: Customer First»

post-img

6 хв читати

Запрошуємо на масштабну CX-конференцію, що об’єднає міжнародних та українських лідерів різних індустрій. Практичними кейсами та трендами клієнтського сервісу поділяться представники таких компаній, як:

«KFC», «Comfy»«Добробут»СК «Арсенал страхування»«Figaro Catering»«Агромат»«Аврора»«Uklon» та ГК «Нові продукти».

«ReService: Customer First» — це простір для інноваційних рішень та обговорення нових тенденцій, спрямованих на створення виняткових клієнтських вражень.

5 причин бути на ReService:

  • ПОЧУТИ десять спікерів з відомих міжнародних та українських компаній.
  • ОТРИМАТИ практичні інсайди щодо покращення клієнтського сервісу.
  • НЕТВОРКІНГ — понад 300 учасників, представників різних сфер бізнесу.
  • ДОПОМОГТИ — 100% від продажу квитків ми віддаємо на ЗСУ. Додатково буде аукціон з лотами від наших партнерів.
  • ВІДВІДАТИ — найбільший у Європі інноваційний парк Unit.city, який стрімко змінюється щодня та вражає з кожним візитом.

17 жовтня
з 15:00 до 20:30
Київ, Unit.city, корпус B12

Таймінг:

15:00 – 16:00 — реєстрація учасників та спілкування.
16:00 – 17:00 — виступи спікерів від «Figaro Catering», «KFC».
17:00 – 17:30 — перерва.
17:30 – 17:50 — виступ спікера від «Comfy».
17:50 – 18:00 — презантація RV-Pay від ТАСКОМБАНК та Revisior.
18:00 – 18:30 — Благодійний аукціон для підтримки ЗСУ.
18:30 – 19:30 — виступи спікерів від СК «Арсенал страхування», «Добробут», «Агромат».
19:30 – 20:00 — панельна дискусія на тему: «Клієнтський досвід на новій швидкості».
20:00 – 20:30 — спілкування та нетворкінг.

Генеральні партнери: Mastercard та ТАСКОМБАНК.

Партнери: «Вчасно Каса»«idealers»«Stala»«Casual catering&delivery»CRM-партнер «Uspacy», «Phonet»«Extra Life».

Медіа-підтримка: «Diia.City Union»«Unit.city».

Програма та квитки тут

Без автора