АМКУ вимагає, щоб українські виробники припинили маскувати коньяк під «грузинський»

Антимонопольний комітет України надав українським виробникам коньяків обов’язкові для розгляду рекомендації – припинити поширення на етикетках та у рекламі позначень, які можуть ввести в оману споживачів, вказуючи на ймовірне іноземне походження напоїв.

Українські компанії (такі як ТОВ «Атлантіс», ПМП «Лоцмен», ТОВ «Українська дистрибуційна компанія», ТОВ «СП Аквавінтекс») використовують при оформленні етикеток написи грузинською мовою, зображення грузинського прапора та інші елементи, притаманні напоям із Грузії. Натомість інформація про українське походження вказується маленькими літерами. Окрім цього, у рекламі таких напоїв використовуються ролики грузинського застілля з місцевими стравами, побажаннями, костюмами тощо. Усе це може ввести в оману споживачів та дати їм хибне враження, що вони купують коньяки саме грузинського виробництва.

Відповідно до Закону України «Про виноград та виноградне вино» коньяки України забороняється видавати за іноземні.

Виходячи з цього, АМКУ рекомендував виробникам коньяків вжити заходів щодо недопущення обману споживачів. Зокрема, вони мають відмовитися від поширення на етикетках та контретикетках, а також в будь-яких інших джерелах інформації, у тому числі в рекламі, відомостей, які можуть бути сприйняті як інформація про іноземне походження напоїв.

До речі, раніше АМКУ вже надавав схожі рекомендації українським виробникам «грузинських вин» (АТ «Коблево», СП «АКВАВІНТЕКС» та ПРаТ «Одесавинпром»).