Банк порушив ваші права – куди звертатися?

НБУ пояснив, куди звертатися, якщо права споживача порушені фінансовою установою.

Для початку зверніться безпосередньо до банку, адже деякі питання чи випадки порушення прав можна легко вирішити на цьому рівні.

Якщо банк не реагує навіть після оскарження, варто звертатися до НБУ:

  • надішліть звернення на електронну пошту [email protected], використовуючи спеціальну форму;
  • зателефонуйте за номером 0 800 505 240 (дзвінки безкоштовні);
  • надішліть лист разом із документами на адресу: 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9.

У зверненні потрібно розповісти суть питання, зазначити інформацію про себе та контакти: ПІБ, місце проживання, електронну пошту. Розкажіть суть порушеного питання, вашої пропозиції чи скарги. Інформації має бути достатньо для обґрунтованого рішення НБУ.

НБУ не розглядає анонімні зверненням без імені автора та зазначення місця його проживання. Звернення поза своєю компетенцією НБУ пересилає до відповідального державного органу та обов’язково повідомляє про це заявнику. Також не розглядається повторне звернення з того ж питання, якщо перше звернення було вирішено.

Відповідь на письмове звернення надається не пізніше 30 днів.  Якщо звернення не потребує додаткового вивчення та перевірки, то відповідь надається впродовж 15 днів. У іншому разі НБУ може продовжити строк розгляду, обов’язково повідомивши про це скаржника. Загальний строк вирішення питань не може перевищувати 45 днів.