Чим корисний бізнесу перший державний онлайн-магазин Prozorro Market?

КМУ затвердив Порядок формування та використання електронного каталогу, чим врегулював роботу першого державного онлайн магазину Prozorro Market.

Відтепер державні замовники можуть користуватись Prozorro Market для закупівель до 200 тисяч гривень, а ті, що є монополістами у своїй галузі — до 1 млн грн. Раніше верхня межа була лише 50 тисяч, що суттєво обмежувало закупівлі багатьох замовників через Prozorro Market.

Prozorro Market створений для того, аби державні та комунальні органи влади та підприємства могли без зайвих зусиль та організації тендерів купувати товари широкого вжитку: офісне приладдя, пальне, меблі, побутову хімію, комп’ютери, посуд тощо. Крім цих позицій, в Prozorro Market також продаються медичні маски, антисептики, санітарні набори та багато інших медичних товарів.

Підприємці, особливо малий і середній бізнес, зможуть суттєво розширити ринок збуту завдяки цьому інструменту: потенційний оборот на Prozorro Market становить 30 мільярдів гривень щороку. Водночас державні установи отримують зручний інструмент закупівель.

Принцип економії державних коштів та конкуренції зберігається. Купуючи щось від 50 тис. грн, замовник зазначатиме товар, а постачальники надаватимуть свої ціни. Переможець — той, хто запропонує найнижчу ціну, — визначатиметься автоматично.

Завдяки Prozorro Market бізнес зможе економити час та знизити операційні витрати. Аби потрапити в електронний каталог Prozorro Market, достатньо один раз пройти просту процедуру кваліфікації. Таким чином, підприємці отримують зручний канал збуту і можуть без додаткової реклами отримувати замовлення від понад 30 тисяч державних установ з усієї країни.

Для підтримки, наповнення та розвитку Prozorro Market бізнес буде сплачувати комісію — але лише в разі підписання угоди:

  • 3% від суми договору при вартості закупівлі до 50 тис. грн,
  • 2% – до 200 тис. грн,
  • 1% – понад 200 тис. грн.