
КМУ ухвалив постанову «Деякі питання створення та функціонування державних електронних платформ для ведення публічних реєстрів», якою затвердив Положення про використання Платформи реєстрів.
Завдяки використанню Платформи реєстрів міністерства, центральні органи виконавчої влади, державні підприємства, установи та організації матимуть можливість швидко й зручно створювати і керувати публічними реєстрами. Платформа покликана підвищити ефективність надання державних послуг у режимі онлайн.
Державні органи через Платформу реєстрів самі зможуть формувати стандартні запити на інформацію, яка їм потрібна для роботи, і автоматично «підтягуватимуть» документи, необхідні для надання послуг громадянам.
Платформа реєстрів дозволяє не лише створювати нові бази даних, а й технічно удосконалювати і поступово переносити на Платформу застарілі реєстри. При цьому будь-яка зміна даних у інформаційних ресурсах, які розміщені на Платформі реєстрів, фіксується. Це унеможливлює несанкціоновані втручання в роботу реєстрів чи внесення змін до них.
В уряді запевняють, що опанувати інструменти можна легко і швидко, для розробників проводитимуть навчання і надаватимуть консультації.
За функціонування згаданої Платформи відповідає ДП «Українські спеціальні системи» (ДП «УСС»), що належить до сфери управління Адміністрації Держспецзв’язку.
Платформу вже протестували та скоро вона буде запущена для багатьох органів державної влади.