Для отримання електронних довірчих послуг необхідна особиста присутність

Платник податків може звернутись до будь-якого відокремленого пункту реєстрації користувачів Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС для отримання електронних довірчих послуг.

При цьому ідентифікація фізичної особи, яка звернулася за отриманням електронних довірчих послуг, здійснюється за умови її особистої присутності, наголошує ДФС.

Строк чинності кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів, отриманих від АЦСК ІДД ДФС, становить 2 роки з моменту їх формування.

Перелік документів, необхідних для отримання електронних довірчих послуг, наведено у розділі «Отримання електронних довірчих послуг» офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД ДФС, у підрозділі «Підготовка документів та реєстрація».

Детальну інформацію щодо режиму роботи, розміщення віддалених пунктів реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС можна отримати на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД ДФС в розділі «Пункти обслуговування».

Читайте також: Набув чинності Закон про електронні довірчі послуги