Електронний підпис ФОП: для чого потрібен та як отримати?

Електронний підпис має переваги під час ведення підприємницької діяльності:

  • електронний документ, підписаний ЕП, має таку ж юридичну силу, як паперовий документ з підписом уповноваженої особи та печаткою;
  • ЕП підтверджує цілісність електронного документу, гарантує відсутність змін та не дозволяє підписанту відмовитись від зафіксованих зобов’язань;
  • можливість подавати звітність до податкової служби та інших державних установ;
  • доступ до низки державних сервісів, кількість яких постійно збільшується (наприклад, підписувати електронні документи, реєструватися на державних порталах, отримувати виписки та довідки, користуватися «Електронним кабінетом платника», електронними сервісами ДПС тощо).

Отримати особистий електронний ключ можна лише особисто та безкоштовно у АЦСК ІДД ДПС. Дізнатися адресу найближчого пункту видачі ключів для ФОП можна за посиланням acskidd.gov.ua/contacts

Що необхідно мати ФОП:

1. Заповнена та підписана Реєстраційна картка встановленого зразка, у 2-х примірниках.

2. Копія паспорта (копії 1-2 сторінок, сторінки з відміткою про реєстрацію місця проживання, а також 3-6 сторінки за наявності відміток). Якщо паспорт у формі ID-картки, необхідно зробити копії лицьового та зворотного боку, копію паперового витягу з Єдиного державного демографічного реєстру про адресу реєстрації місця проживання або копію Довідки про реєстрацію місця проживання).

3. Копія посвідки на постійне (тимчасове) місце проживання, засвідчена підписом власника, або паспорт громадянина іншої країни із нотаріально засвідченим перекладом на українську мову (для іноземних громадян).

4. Копія картки платника податків, засвідчена підписом власника. За наявності у паспорті громадянина України реєстраційного номера облікової картки платника податків – замість копії картки платника податків може бути подана копія сторінки паспорта громадянина України з відповідною відміткою, засвідчена підписом власника.

Кожен особистий ключ користувача має бути записаний на окремий носій інформації — наприклад флешку або токен, тож варто подбати про це заздалегідь.

Про це повідомили в ГУ ДПС у Херсонській області.