Фейковий “дзвінок з банку”: як уберегтися від шахрайства?

Поширена схема шахрайства: вам телефонують та повідомляють щодо спроби здійснення атаки на ваш картковий рахунок, викрадення з нього коштів, або необхідності продовження дії кредитної картки чи підвищення кредитного ліміту на ній. Особа, яка телефонує, представляється працівником банку або служби охорони банку.

Для того, щоб заволодіти вашими коштами, їм необхідна наступна інформація: пароль від банківської картки; секретне слово, SMS-код, який прийшов на номер мобільного телефону, номер банківської картки, термін її дії, CVV2-код тощо.

Після чого вам надходить на номер мобільного телефону SMS-повідомлення про зняття коштів з рахунку і для того, щоб уникнути атаки на картковий рахунок необхідно підійти до найближчого банкомату чи терміналу, ввести спеціальну комбінацію та SMS-код, який прийде вам на номер.

Однак, якщо виконати всі дії, шахраї заволодіють коштами з вашого рахунку.

Як діяти:

пам”ятайте, що працівник банку не має права з’ясовувати або уточнювати особисті дані клієнта;

ніколи нікому не повідомляйте номер банківської картки, термін її дії, CVV2-код, а також паролі, що надходять в SMS-повідомленні;

зателефонуйте на контактний номер вашого банку та з’ясуйте чи дійсно відбувалася атака на вашу картку та чи потрібно її перевипустити;

залиште заявку оператору, що з вашим картковим рахунком намагалися вчинити шахрайські дії та заблокуйте картку.

Про це розповіли фахівці БПД (legalaid.gov.ua)