Із 16 січня вся реклама в Україні має бути державною мовою

16 січня 2020 року набувають чинності норми Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної», а саме стаття 32, згідно з якою вся реклама на телебаченні, радіо, а також у друкованих виданнях має бути виконана державною мовою.

Водночас телерадіоорганізації закордонного мовлення, або ті, що ведуть мовлення офіційними мовами Європейського Союзу, поряд із державною мовою можуть розміщувати рекламу офіційними мовами ЄС. У друкованих ЗМІ, що видаються однією з офіційних мов ЄС, також допускається розміщення реклами тією мовою, якою видається такий друкований ЗМІ.

Порушення вимог Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» щодо застосування державної мови у сфері реклами тягнуть за собою накладення штрафу 200-300 неоподатковуваних мінімумів (3400 – 5100 гривень), або ж попередження, якщо порушення вчинене вперше.