Книгу відгуків і пропозицій скасовано

Кабінет Міністрів 6 березня за ініціативою Мінекономрозвитку прийняв рішення, яким скасував правило обов’язкового ведення Книги відгуків і пропозицій.

Книга відгуків і пропозицій на виробництвах, в торгівлі та закладах громадського харчування запроваджена ще за радянських часів з метою захисту прав споживачів через фіксацію у ній фактів їх порушення, рекомендацій та відгуків. На думку уряду, наразі ця форма захисту прав споживачів є неефективною і жодним чином не вирішує їхніх проблем.

Отже, для захисту прав споживачів залишились інші способи – можливість залишати відгуки на сайтах самих закладів або ж на інших спеціалізованих сайтах, прямі звернення до Держпродспоживслужби, Державної фіскальної служби, суду.

Очікується, що таке рішення дозволить зменшити фінансові витрати усіх підприємств на 125 млн гривень на рік.