Книгу відгуків та пропозицій остаточно скасовано

Скасовано обов’язковість ведення Книги відгуків та пропозицій – відповідний наказ Мінекономіки набув чинності.

Раніше Книга відгуків та пропозицій знаходилася у кожному торговому відділі та у кожному залі закладу громадського харчування, тому підприємці витрачали час та кошти на її ведення. Втім, наявність Книги не гарантувало розв’язання проблемних питань, які виникали у покупців.

Мінекономіки пропонує користуватися більш ефективними інструментами захисту прав споживачів:

  • залишати свої відгуки через “гарячу лінію”, електронне та класичне листування чи соціальні мережі;
  • звернутися до Держпродспоживслужби та її територіальних органів за захистом порушених прав як в паперовому, так і електронному вигляді (www.consumer.gov.ua).

Як стверджують в Міністерстві, така практика цілком відповідає європейським та світовим стандартам, сприятиме налагодженню ефективної комунікації між бізнесом та споживачем й дозволить зменшити кількість “формальних” перевірок бізнесу.

Нагадуємо, що обов’язкове ведення Книги відгуків та пропозицій було скасоване КМУ ще навесні, проте вимоги та згадки про Книгу залишалися в низці нормативних документів, зокрема, наказах Мінекономіки. Тепер цей інструмент захисту прав споживачів скасовано остаточно.