Оновлено правила надсилання податкових повідомлень-рішень

Наказом Мінфіну від 31.12.2020 № 846 (вже зареєстрований в Мін’юсті, набере чинності через 15 днів з дня його офіційного опублікування) викладено у новій редакції Порядок надіслання контролюючими органами податкових повідомлень-рішень платникам податків.

Документом передбачається:

  • доповнення підстав, у разі встановлення яких за результатами перевірки контролюючим органом надсилається (вручається) платнику податків податкове повідомлення-рішення, розширення інформації, яка повинна міститись у податкових повідомленнях-рішеннях, прийнятих за результатами документальної перевірки, визначення інформації, яка повинна міститись у Єдиному реєстрі податкових повідомлень-рішень, уніфікації норм щодо надсилання (вручення) платнику податків податкових повідомлень-рішень;
  • встановлення граничного строку сплати грошового зобов’язання, протягом якого платник податків зобов’язаний сплатити нараховані суми грошових зобов’язань;
  • прийняття за результатами перевірок, що були розпочаті до 1 січня 2021 року, податкових повідомлень-рішень, а також їх оскарження за правилами ПКУ, що діяли до 1 січня 2021 року. За перевірками, які будуть розпочаті після 1 січня 2021 року, документом передбачено прийняття податкових повідомлень-рішень та їх оскарження за правилами, що будуть діяти після 1 січня 2021 року;
  • відображення у формах податкових повідомлень-рішень інформації щодо права платника податків подати скаргу разом з клопотанням про поновлення пропущеного строку на подання скарги в адміністративному порядку та копіями підтвердних документів поважності причин його пропуску;
  • використання єдиного рахунку з 1 січня 2021 року. Включено до відповідних форм податкових повідомлень-рішень посилання на єдиний рахунок одержувача та умови сплати коштів на ці рахунки.

Крім того, збільшилась кількість форм ППР (було 14 – стало 30), які викладено у додатках до Порядку.