
У столиці Німеччини у тестовому режимі розпочинає свою роботу відокремлений підрозділ ДП «Документ», за адресою: м. Берлін, Am Treptower Park 14, 12435 Berlin, поверх 2
Зокрема, це дозволить забезпечити українців дійсними паспортними документами, аби отримувати фінансову та гуманітарну допомогу, дозволи на роботу, навчання та вільно перетинати кордони.
Обслуговування відвідувачів здійснюється з понеділка по суботу включно з 9:00 до 18:00 за «живою» чергою (електронна черга запрацює згодом).
Тут громадяни зможуть отримати такі послуги:
- оформлення ID-картки чи закордонного паспорта (у тому числі замість втраченого або викраденого);
- обмін ID-картки чи закордонного паспорта (у зв’язку з закінченням строку дії, зміною інформації, непридатністю до використання);
- обмін паспорта зразка 1994 року на ID-картку (за бажанням чи у разі непридатності);
- одночасне оформлення закордонного паспорта та ID-картки;
- обмін посвідчення водія;
- страхування.
Всю актуальну інформацію щодо роботи центру у Берліні та консультацію з будь-яких питань Ви можете отримати у приватних повідомленнях на офіційній сторінці «Паспортного сервісу» у Facebook – https://www.facebook.com/berlin.passport.service
На сьогодні підрозділи «Паспортного сервісу» також доступні у чотирьох містах Польщі (Варшава, Краків, Ґданськ, Вроцлав), у Туреччині (Стамбул), Словаччині (Братислава) та Чехії (Прага): https://dmsu.gov.ua/news/dms/13813.html