Підприємців закликають звертатись у чат підтримки під час карантину

Міністерство цифрової трансформації України закликає підприємців ставити запитання щодо діяльності під час карантину у відповідний чат підтримки в Telegram (http://t.me/diaGovernment_bot)  та Viber (viber://pa?chatURI=dia_bot).

«Через карантин багато бізнесів переживають скрутні часи. Форс-мажорні обставини змінюють кардинально умови ведення бізнесу. У підприємців накопичується величезна кількість критично важливих запитань. Щоб допомогти їм вижити в кризу, працює чат підтримки підприємців. Ми спільно з Урядовим контактним центром оперативно консультуємо та надаємо відповіді на ті питання, які хвилюють бізнес сьогодні», — підкреслив Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.

Чат працює цілодобово, тривалість обробки запиту — до 15 хвилин, хоча вирішення складних питань може займати більше часу.

Перш ніж безпосередньо звертатись із запитаннями до чату підтримки, Мінцифри рекомендує ознайомитися із відповідями на найбільш поширені запитання. Наприклад, щодо трудових відносин, податків: https://bit.ly/3dlztrT.