Податок сплачено на невірний рахунок – що робити платнику?

Якщо платник сплатив податок на невірний рахунок – він може звернутися до Центру обслуговування платників за місцем реєстрації для проведення звірки.

У разі відсутності платежів у інтегрованій картці платника суб’єкту господарювання необхідно написати заяву на переведення коштів, в якій зазначаються:

– обов’язкові реквізити суб’єкта господарювання (ФОП) – ПІБ, реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер), місце реєстрації;

– номер рахунку, на який були перераховані кошти, дата, сума та номер платіжного документу;

– напрямок перерахування коштів (або на інший бюджетний рахунок, або на рахунок платника).

До заяви додається документ, що підтверджує факт сплати податку.

Заяву можна подати до будь-якого столичного Центру обслуговування платників.

Ці ж дії суб’єкт господарювання може здійснити через сервіс Електронний кабінет, подавши заяву в електронній формі через приватну частину за ідентифікатором форми F 1302001, або у довільній формі через меню «Листування з ДПС».

З метою уникнення  помилок під час розрахунків з бюджетом платнику податків необхідно перевіряти реквізити рахунків. Якщо платник податків в банківському платіжному документі на сплату податкового зобов’язання зазначив старий рахунок, то кошти не надійдуть до відповідного рахунку, а сума податку не буде вважатися сплаченою.

Про це нагадало ГУ ДПС у м. Києві.