Проблема кредитного ліміту в повідомленнях банків незабаром вирішиться

НБУ прокоментував випадки “неправдивого” SMS-інформування з клієнтів банками, коли у повідомленні про залишок на рахунку вказується сума, сформована не лише з власних коштів, а ще й з кредитного ліміту.

Тому часто клієнти не розуміють, скільки фактично коштів залишилося на рахунку, відповідно можуть скористатися кредитними коштами, навіть не усвідомлюючи цього. В результаті клієнт змушений погасити не лише суму кредитного ліміту, яку використав, але й комісію та відсотки за користування.

З 1 вересня 2020 року запрацюють нові вимоги до розкриття повної інформації про послуги в рекламі та на вебсайтах банків. Серед іншого, банки будуть зобов’язані чітко інформувати клієнтів у SMS-повідомленнях, інтернет-банкінгу, месенджері чи електронною поштою (залежно від того, який канал зв’язку обрав споживач) про суму коштів на поточному рахунку клієнта та окремо про розмір кредитного ліміту його картки.

Також банки будуть зобов’язані вчасно повідомляти своїх клієнтів про встановлення, збільшення чи зменшення кредитних лімітів шляхом SMS-інформування або іншими каналами комунікацій, які обрав клієнт.