Пропонується врегулювати розповсюдження соціальної реклами на телебаченні

В парламенті зареєстровано законопроект № 8616 «Про внесення змін до деяких законів України щодо розповсюдження соціальної реклами на телебаченні і радіо», яким пропонується  в Законі «Про рекламу» передбачити, що соціальна реклама у теле- і радіопередачах  повинна бути чітко відокремлена від інших передач.

Таке відокремлення повинно відбуватися на початку і наприкінці передач за допомогою аудіо-,  відео-, комбінованих засобів, титрів, логотипу або коментарів ведучих з використанням слова «соціальна реклама».

Окрім того, пропонується уповноважити Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення надавати висновок про відповідність змісту соціальної реклами вимогам чинного законодавства. Нацраді передбачається надати повноваження застосовувати санкції до телерадіоорганізацій у разі порушення ними вимог законодавства щодо порядку розповсюдження соціальної реклами.

Проектом також вводяться преференції для тих мовників, які безкоштовно транслюватимуть соціальну рекламу понад встановлену законом тривалість.

Мета прийняття таких змін – забезпечення максимального інформування громадян про актуальні суспільно-важливі та благородні цінності сьогодення, а також сприяння формуванню соціально-відповідального телерадіопростору.