Протипожежна декларація: у яких випадках та як подається?

Суб’єкта господарювання повинен зареєструвати декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки:

  • при відкритті нового бізнесу;
  • на початку використання нових приміщень, будівель та споруд.

Протипожежна декларація є документом, що дає право на початок роботи новоутворених підприємств або початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин).

Не потрібно подавати декларацію:

  • при використанні торговельних місць, кіосків та контейнерів, якщо їх розміщено на ринку відповідно до схеми, погодженої з органом державного пожежного нагляду;
  • у разі використання об’єкту нерухомості за цивільно-правовим договором, що не передбачає перехід права власності на цей об’єкт, за умови, що декларацію на об’єкт нерухомості зареєстровано власником;
  • при використанні об’єктів, що в установленому законодавством порядку приймаються в експлуатацію після завершення будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту.

Подати декларацію онлайн можливо на порталі e-services.dsns.gov.ua

Декларація подається замовником особисто через Електронну систему надання адміністративних послуг у сфері пожежної безпеки, для ідентифікації використовується ЕЦП.

Реєстрацію декларації здійснює Державна служба України з надзвичайних ситуацій, протягом 5 робочих днів, безкоштовно.