Прийнято закон про електронні трудові книжки

Україна переходить на електронні трудові книжки – Верховною Радою 5 лютого прийнято Закон “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі”.

Згідно із Законом облік трудової діяльності працівника буде вестися в електронній формі – в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Законом врегульовано механізм накопичення, обробки та використання цієї інформації, зокрема, для підтвердження наявного стажу роботи та призначення пенсій.

Очікується, що такі новації дозволять скоротити бюрократичні процедури та оцифровувати процеси. Працівники не повинні будуть продовжувати радянську практику збирання купи довідок для підтвердження свого трудового стажу в разі втрати паперової трудової книжки або розбіжності в даних про роботу. Разом з тим, пенсії та соціальні виплати поступово стануть призначатися автоматично, без зайвої бюрократії та необхідності приходити для цього в органи ПФУ.

Електронна версія трудової книжки зменшить навантаження на роботодавців та самозайнятих працівників-ФОПів, спростить пошук роботи та оформлення на роботу, переконані в уряді.