ПриватБанк запустив послугу автоматичного заповнення календаря податкових звітів в «Приват24 для бізнесу»

Бізнес клієнти ПриватБанку відтепер можуть користуватися новою функцією «Календар звітів», щоб не пропустити терміни подання податкової звітності. Така послуга працює в розділі «Електронна звітність» у вебверсії «Приват24 для бізнесу» і допоможе клієнтам автоматично заповнити календар податкових звітів з урахуванням історії звітів та даних податкової служби.

Як це працює?

Під час входу в меню «Облік та звіти – Електронна звітність» автоматично вмикається помічник, який допоможе налаштувати «Календар звітів» на основі прийнятих звітів і даних із податкової.

Нова функція «Приват24 для бізнесу» дає можливість клієнтам:

  • Надіслати запит в податкову, щоб завантажити дані для календаря.
  • Прибрати звіти, про які не потрібно нагадувати.
  • Додати будь-який звіт, а термін в «Календарі звітів» проставиться автоматично.

Також у сервісі «Електронна звітність» можна відразу сплатити податки на основі прийнятого звіту «Податкова декларація платника єдиного податку третьої групи» та вести «Книгу обліку надходжень та витрат», «Фінансову звітність» та багато іншого.