
ВР прийнято за основу законопроект № 4212 про внесення змін щодо реклами електронних сигарет і рідин.
Законопроектом пропонується поширити дію статті 22 Закону «Про рекламу» (яка стосується тютюнових та алкогольних виробів) на електронні сигарети і рідини, що використовуються в таких сигаретах.
Таким чином, пропонується встановити певні заборони щодо реклами електронних сигарет та рідин, рекламу відповідних знаків для товарів і послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності.
Законопроект також забороняє спонсорування телепередач, концертних, спортивних та інших заходів із використанням знаків для товарів і послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються е-сигарети/рідини.
Реклама е-сигарет/рідин для них не повинна містити зображення популярних осіб або схвалення або куріння, використання електронних сигарет. Також реклама не повинна створювати враження, ніби більшість людей курять або використовують е-сигарети.
Під час доопрацювання законопроекту до другого читання заплановано поширити дію статті 22 також на тютюновмісні вироби для електричного нагрівання (ТВЕН) за допомогою підігрівача з електронним управлінням та пристрої для споживання тютюнових виробів без їх згоряння.
Фото: https://vaping360.com/