Рада хоче заборонити рекламу електронних сигарет

ВР прийнято за основу законопроект № 4212 про внесення змін щодо реклами електронних сигарет і рідин.

Законопроектом пропонується поширити дію статті 22 Закону «Про рекламу» (яка стосується тютюнових та алкогольних виробів) на електронні сигарети і рідини, що використовуються в таких сигаретах.

Таким чином, пропонується встановити певні заборони щодо реклами електронних сигарет та рідин, рекламу відповідних знаків для товарів і послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності.

Законопроект також забороняє спонсорування телепередач, концертних, спортивних та інших заходів із використанням знаків для товарів і послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються е-сигарети/рідини.

Реклама е-сигарет/рідин для них не повинна містити зображення популярних осіб або схвалення або куріння, використання електронних сигарет. Також реклама не повинна створювати враження, ніби більшість людей курять або використовують е-сигарети.

Під час доопрацювання законопроекту до другого читання заплановано поширити дію статті 22 також на тютюновмісні вироби для електричного нагрівання (ТВЕН) за допомогою підігрівача з електронним управлінням та пристрої для споживання тютюнових виробів без їх згоряння.