Реклама банків повинна розкривати основні умови для клієнта

НБУ нагадав про чинні вимоги до розкриття повної інформації про послуги та пропозиції в рекламі та на вебсайтах банків.

Передусім, клієнт має розуміти усі основні умови послуги, пропозиції чи акції банку.

Кейс. Банк запропонував своїм клієнтам акцію, аби популяризувати безготівкові розрахунки. Умови акції – клієнт може зробити певну кількість безготівкових операцій на загальну суму декілька тисяч гривень і отримати кешбек. У рекламних матеріалах банку йшлося, що клієнти можуть купувати товари в інтернеті, здійснювати онлайн-розрахунки в магазинах тощо. Проте в детальних правилах на сайті банку зазначалися операції, які є винятком, і на які акція не поширюється. Деякі з клієнтів не ознайомилися з детальними правилами, і не отримавши кешбек, почали скаржитися на банк, який не розкрив належним чином інформацію.

Отже, клієнтам варто уважно читати правила акцій фінансових установ. А банкам варто розповідати в рекламі про свої акції, бонуси, пропозиції чи послуги так, аби клієнти чітко розуміли умови та наявні обмеження чи винятки.

Якщо все ж клієнт потрапив у ситуацію, коли банк, на його думку, порушує умови оголошених ним акцій, потрібно написати звернення на ім’я керівництва банку, а в разі нехтування скаргою – звертатися до НБУ.