Споживачі в Україні стали частіше скаржитися на порушення своїх прав

За минулий рік Держпродспоживслужба повернула споживачам 11,4 млн грн – це на 1,2 млн грн більше, ніж у 2020 році. В Держпродспоживслужбі вважають, що це свідчить про збільшення ефективності роботи по захисту прав споживачів.

«Споживачі в Україні стали частіше скаржитися на порушення своїх прав. За минулий рік кількість розглянутих скарг зросла на 21%! Збільшилася і сума повернутих коштів, а, отже, і ефективність Держпродспоживслужби по захисту прав споживачів», – зазначила голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька.

Загалом за 2021 рік до Держпродспоживслужби надійшло майже 25 тисяч звернень, скарг, заяв та пропозицій від споживачів, більшість яких стосувалася якості непродовольчих товарів та наданих послуг.

У разі порушення ваших прав ви можете звернутися до Держпродспоживслужби або її територіальних органів:
– письмово (Київ, вул. Б. Грінченка, 1),
– за допомогою електронної пошти ([email protected]),
– через «гарячу лінію» (тел. (044) 364 77 80, (050) 230 04 28)
– через чат-бот, який працює в мессенджері Телеграм.