Як оформити електронний підпис?

Щоб скористатися цифровими сервісами або е-документообігом, необхідно отримати персональний е-підпис.

Отримання електронного підпису – процес не складний, наголосили у Мінцифри. Кваліфікований електронний підпис (який раніше називали ЕЦП), можна отримати абсолютно безкоштовно.

Щоб отримати е-підпис офлайн, потрібно особисто звернутися до одного з надавачів послуги, заповнити реєстраційну форму, вказати паспортні дані, номер платника податків.

Перелік надавачів електронних довірчих послуг – за посиланням czo.gov.ua/ca-registry. Зокрема, безкоштовно надають підпис Інформаційно-довідковий департамент ДПС та АЦСК МВС.

Отримати е-підпис онлайн набагато зручніше: цей спосіб діє для клієнтів ПриватБанку, як фізичних осіб, так і ФОП. Деталі за посиланням: acsk.privatbank.ua

Також е-підписи надає ДП Дія. Для отримання потрібно придбати сертифікат КЕП в одному із пунктів надання послуг (ca.informjust.ua/contacts).