Як отримати відомості з ЄДР?

Міністерство юстиції України роз’яснило правила отримання інформації із Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДР).

Відомості, що містяться в ЄДР, є відкритими і загальнодоступними (крім реєстраційних номерів облікових карток платників податків та паспортних даних) та у випадках, передбачених Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (Закон), за їх надання стягується плата.

Інформація з ЄДР надається у вигляді:

  • безоплатного доступу через портал електронних сервісів до відомостей, які актуальні на момент запиту;
  • витягів у паперовій та електронній формі, що містять відомості, актуальні на момент запиту або на визначену дату.
  • документів у паперовій та електронній формі, що містяться в реєстраційній справі.

Процедуру отримання відомостей затвердженого наказом МЮУ від 10.06.2016 No 1657/5.

Безоплатний доступ до відомостей з ЄДР в електронній формі надається з метою перегляду, копіювання та друку. Скористатись такою опцією можна за цим посиланням: usr.minjust.gov.ua/content/free-search. Пошук здійснюється без реєстрації користувача на порталі за кількома критеріями, зокрема за найменуванням або ідентифікаційним кодом юридичної особи.

Витяг з ЄДР в паперовій формі надається за відповідним запитом заявника шляхом звернення до уповноваженого суб’єкта державної реєстрації, центру надання адміністративних послуг або нотаріуса. Разом із запитом заявник подає документ, що підтверджує внесення плати за надання витягу з ЄДР.

Витяг з ЄДР в електронній формі надається за відповідним запитом через портал електронних сервісів за цим посиланням: usr.minjust.gov.ua/content/home («Замовити відомості з ЄДР» — «Створити запит») за умови реєстрації користувача на порталі та справляння плати за надання таких відомостей з використанням платіжних систем через Інтернет.

Документи, які містяться в реєстраційній справі, можна отримати в паперовій формі шляхом звернення до центру надання адміністративних послуг, утвореного при суб’єкті державної реєстрації, який уповноважений зберігати реєстраційні справи у паперовій формі. Разом із запитом заявник подає документ, що підтверджує внесення плати за надання документа в паперовій формі, що міститься у реєстраційній справі. Плата справляється за кожен отриманий документ.

Розмір плати за надання відомостей з ЄДР регулюється положеннями статті 36 Закону:

  • за надання витягу в паперовій формі справляється плата в розмірі – 0,05 прожиткового мінімуму для працездатних осіб;
  • за надання витягу в електронній формі та документа в електронній формі, що міститься в реєстраційні справі, – 75 % плати, встановленої цією частиною за надання відповідного документа в паперовій формі;
  • за надання документа в паперовій формі, що міститься в реєстраційній справі, — 0,07 прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Реєстраційна справа в паперовій формі щодо ЮО (крім громадського формування та релігійної організації) зберігається у суб’єкта державної реєстрації за місцезнаходженням юридичної особи – у виконавчих органах міської ради міст обласного та/або республіканського Автономної Республіки Крим значення, Київській, Севастопольській міських, районних, районних у містах Києві та Севастополі державних адміністраціях.