Як приймати відвідувачів в офісах під час карантину? – рекомендації МОЗ

Постановою від 09.05.2020 № 16 (діє з 11.05.2020) затверджено Тимчасові рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів при здійсненні дозволених видів діяльності, які передбачають приймання відвідувачів в офісних приміщеннях, на період карантину у зв’язку з поширенням COVID-19.

Ці рекомендації повинні враховуватися при здійсненні дозволених видів діяльності, які передбачають приймання відвідувачів в офісних приміщеннях.

МОЗ надає наступні рекомендації:

– перед початком зміни проводиться температурний скринінг усім працівникам – працівники, в яких виявлено температуру тіла понад 37,2° C або ознаки респіраторних захворювань, не допускаються до виконання обов’язків;

– працівники та відвідувачі допускаються до офісного приміщення тільки в респіраторі або захисній масці;

– прийом здійснюється виключно за попереднім записом з дотриманням часового інтервалу, який дозволяє виключити контакт між відвідувачами (при цьому очікування повинно відбуватися ззовні приміщення з дотриманням принципів соціального дистанціювання 1,5 м);

– дозволяється одночасне перебування відвідувачів з розрахунку не більше 1 особи на 10 кв.м. площі зали обслуговування;

– між місцями надання послуг потрібно забезпечити дистанцію не менше ніж 1,5 м;

– рекламні брошури, журнали та інші поліграфічні матеріали повинні бути недоступні для клієнтів.