
Як діяти в ситуації, коли згоріла побутова техніка через перебої в енергопостачанні, розповіли фахівці БПД.
Якщо, на вашу думку, причиною виходу з ладу електроприладу є низька або висока напруга в мережі під час увімкнення електроенергії, треба звертатись до оператора системи розподілу електроенергії (так звані “обленерго”).
Порядок розгляду таких звернень детально регламентовано Главою 13.3 Розділу ХІІІ Кодексу систем розподілу.
Звертатись необхідно з письмовою скаргою, в які вказати всі відомі обставини (число місяць, час) події, що сталась. Також в скарзі вказується, яке майно вийшло з ладу та суму завданих збитків.
Скаргу потрібно відправити поштовим відправленням з повідомленням про отримання, або шляхом заповнення відповідної форми на сайті підприємства.
Сума вказаних збитків має бути обґрунтованою, тобто необхідною умовою є наявність чеку про придбання товару, або чеку про вартість ремонту, а також документу, що підтверджує причини завданих збитків. Встановити причини виходу з ладу електроприладу може сервісний центр, який обслуговує відповідний тип товару. Заявник отримує висновок такого центру самостійно, тобто за власний кошт.
Строк розгляду скарги про відшкодування збитків становить 30 днів. Компанія зобов’язана відшкодувати збитки споживачу завданих недотриманням показників якості електроенергії.
Однак, якщо ДТЕК доведе, що вони викликані форс-мажорними обставинами або виникли не з його вини, а з вини споживача, такі збитки не відшкодовуються. У відповіді споживачу надаються всі підтверджуючі матеріали невинуватості.
Відповідно до п. 13.3.5. Кодексу систем розподілу, якщо рішення не задовольняє заявника, він має право звертатись до суду із заявою про відшкодування завданої шкоди.