Як виправити помилку у повідомленні про розблокування податкової накладної

У разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування (ПН/РК) в Єдиному реєстрі податкових накладних  контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації ПН/РК, яка є підтвердженням зупинення такої реєстрації.

Про це йдеться у п.10 Порядку зупинення реєстрації, затвердженого постановою КМУ від 11.12.2019 № 1165.

В разі зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН платник податку має право подати копії документів та письмові пояснення стосовно підтвердження інформації, зазначеної у ПН/РК.

На підставі цих документів та пояснень комісією регіонального рівня приймається рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН (п. 4 Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації, затвердженого наказом Мінфіну від 12.12.2019 № 520).

Відомості про засоби електронного зв’язку, за допомогою яких можуть подаватися письмові пояснення та копії документів, розміщуються та постійно оновлюються на офіційному вебпорталі ДПС (п. 8 Порядку № 520).

Пояснення та копії документів подаються у вигляді Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо ПН/РК, реєстрацію яких зупинено.

Оскільки чинним законодавством не передбачено виправлення помилок в надісланому Повідомленні, то при отриманні платником квитанції про неприйняття Повідомлення платник має право надіслати нове повідомлення з правильними даними.

Це роз’яснили у Офісі великих платників податків ДПС.