Як зареєструвати юридичну особу в “Електронному суді”?

У підсистемі “Електронний суд” реєстрація Електронного кабінету ЮО здійснюється з обов’язковим використанням кваліфікованої електронної печатки такої юридичної особи (КЕП), а не електронного підпису керівника чи іншої посадової особи установи.

Необхідно здійснити наступні кроки:

  1. зайти на сторінку реєстрації (авторизації) https://cabinet.court.gov.ua та завантажити КЕП, ввести пароль;
  2. внести анкетні дані: адресу електронної пошти, номер телефону та дату реєстрації ЮО (поле “РНОКПП/ЄДРПОУ” та “Компанія” заповнюються автоматично);
  3. пройти процедуру підтвердження (валідації) адреси електронної пошти шляхом введення активаційного коду, що надійде у вигляді повідомлення на вказану адресу електронної пошти.

Функціонал “Електронного суду” передбачає механізм автоматичного оповіщення користувачів про надходження до Е-кабінету процесуальних документів, зміни стану розгляду судової справи чи про надходження інших документів у справі, шляхом надсилання відповідного повідомлення на вказану користувачем адресу електронної пошти.

Після завершення реєстрації в Електронному кабінеті юридичної особи у розділі “Мої справи” автоматично будуть відображені всі матеріали судових справ, учасником яких є така ЮО.

Для можливості представляти інтереси ЮО в судах з використанням підсистеми “Електронний суд” керівник такої ЮО (посадова особа, що має право розпоряджатись електронною печаткою) має уповноважити себе чи визначену ним особу (іншого працівника) шляхом надання засобами підсистеми “Електронний суд” такій особі (особам) довіреності в електронній формі.

Створення та надання електронної довіреності здійснюється засобами підсистеми шляхом заповнення інтегрованої форми, в якій визначаються права довіреної особи (на перегляд документів, редагування, подання від імені ЮО документів, передоручення). Працівники, яким надається довіреність, мають бути попередньо зареєстровані в підсистемі “Електронний суд” та мати власні Електронні кабінети, як фізичні особи.

У власних Електронних кабінетах працівників, одразу після отримання вказаних довіреностей, з’явиться функціональна можливість переглядати, редагувати чи подавати від імені ЮО документи до суду або вчиняти інші процесуальні дії в інтересах ЮО.

У подальшому керівник ЮО (“власник електронної печатки”) може відкликати довіреності, наприклад, у разі звільнення працівника тощо. Крім цього, “власник електронної печатки” в Електронному кабінеті ЮО самостійно може переглядати всі дії, які вчинялися довіреними особами від імені юридичної особи.

На сайті https://id.court.gov.ua розміщено відеоінструкцію (“Відеодопомога”) з покроковим алгоритмом дій. За наявності додаткових питань ДСА рекомендує звертатися до служби технічної підтримки за телефоном (044) 492-70-10 або до Єдиного контакт-центру судової влади України телефоном 0-800-501-492